Gå til innhold

åh det gikk fortere enn antatt!

Anbefalte innlegg

må jo nesten skryte litt av helse systemet nå!

hadde time hos spes. 29 des, hun skulle sende rekvisisjon til bettanien (bergen) ang lap.

i dag fikk jeg brev i posten, time allerede førstkommende torsdag kl 0800! og jeg som hadde sett for meg en time uti midten av mars!

nå er jeg så happy.håper bare at de fixer meg nå så spiren kan komme:O)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7765639-%C3%A5h-det-gikk-fortere-enn-antatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er godt å høre!

jeg trenger noen som kan gi meg litt info og som "er der" på en måte.

men nå er jo jeg vant til Dr.kate aase da, på spes.senteret på straume!

har egentlig ikke så mange gode ord å si om henne, eneste pos hu har gjort oppi dette er å få meg til bettanien! hehe.lykke til på din undersøkelse da!

Takk for det :-)

Har mannen din sjekka sæden sin da? Mannlig faktor er jo med i 60% av fertilitetsproblemene...

Jeg anbefaler volvat jeg, stoler ikke på disse legene og gynekologene, har vært borti noen ukompetente i bergen ja...vi har ikke lov å nevne navn her inne så kan ikke komme med det...men min gyn er helt fantastisk, og den eneste som så at noe var i veien med sæden til mannen (eneste jeg har møtt som har peil på barnløshet faktisk, en gyn har ikke nødvendigvis det) Min gyn jobber bare mandagskvelder (og eneste som gjør det) så trenger du å få hjelp på ett blunk og komme deg videre så anbefaler jeg han :-)

mannen har testet sæden sin for ca ett år siden,husker ikke akkurat resultatet,men det var noen treige svømmere der ja.

også har jeg endel cyster, og kanskje litt tette eggledere,men min gyn feilinformerer en del, og sier så mye rart at man kan jo ikke stole på noe.

her er mail adressen din hvis jeg må teste ut din gyn! hehe

[email protected]

Er du på msn med denne adressen? For da kan jeg legge deg til!

Vet du, hvis mannen hartrege svømmere burde dere blitt henvist for behandling, kansje prøverør...tror hun gyn du gårtil har forsinket prosessen din ja. Du bør bytte med en gang! Ring volvat og få en second opinion på mandag hos min (jeg skal dit selv mandag)...dette bør du få ordnet!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...