Gå til innhold

Amming er litt kjedelig også...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sikkert ingen som er enig med meg, men... jeg blir jo sittende der da... hele dagen, og halve natta..

Hadde skikkelig problemer med amming de første ukene, så han får litt flaske også. Må jo ærlig innrømme at det er ganske godt når pappaen kan mate litt også. Så kan jeg liksom bevege meg litt. Føler meg som en kriminell som sier det, men amming er litt oppskrytt for min del.

Men for all del, jeg vet jo at det er bra for han, så jeg gjør så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt enig med det, ikke at det er kjedelig, men man blir jo veldig bundet.

Tør omtrent ikke gå alene på butikken engang i tilfelle hun våkner og skal ha mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes det er kjedelig på kvelden, ammer hver halvtime hver kveld, han blir jo aldri mett og rolig... Og på natta når jeg er kjempetrøtt da skulle jeg virkelig ønske jeg slapp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig ikke det er så ille å amme, men synes det er litt kjedlig å være så bundet innimellom. Skal jeg ut for å handle noe så stresser jeg som en gal fordi jeg er så redd hun skal våkne og ha mat. Men jeg blir vel mer avslappet etterhvert håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken har slått meg må jeg innrømme:)

Når jeg bare skulle hatt fatt i vannflaska mi, eller en klut til den andre puppen... eller eller eller..... lille bøllla mi må plugges i med en gang han klynker, hvis ikke begynner han bare å surre og stresse og river omtrent brystvorta mi av.... så her er det bare å slippe alt en har i handa:)

 

gleder meg litt til pappaen kan flaske litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...