HeidiPeidiBeibi Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Trenger hjelp fra dere erfarne vognkjøpere! Skal ha vårt lille nurk i mai, og skulle gjerne hatt vognen i hus snart, men det er en jungel der ute! Vil gjerne ha en vogn vi kan bruke så lenge som mulig. Hva er best av duo/kombi vogn og hva er egentlig forskjellen? Har skjønt at bagdelen brukes i ca 1/2 år, så vi kommer til å bruke sportsdelen når vinteren kommer. Da trenger ikke bagen være så innmari stor. Men jeg vil gjerne ha en sportsdel som ungen ikke vokser ut av alt for fort. Den bør kunne brukes i lett terreng Jeg og mannen min er ganske høye; 1,80 og 1,90 så vogna bør ikke være for lav, og styre må kunne justeres. Noen som har noen tips? Please!
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Heisann! Eg har også termin i mai! Va åg så på ei emmaljunga duo vogn, åg hadde nesten bestemt me førr den, men så fekk eg øye på emmaljunga sin city cross, med city bag! Den e genial, lett åg smiding, bagen e ikkje så tung, åg sportsdeln e mye bedre enn på kombi/duo vogne, åg d e jo den man bruke mest. Ett anna pluss e at d e to seperate dela, når du bruke bagen så kan heile sportsvogndeln ligge oppe på lofte, åg når bagen ska byttes ut, da tar man en heilt ny sportsdel ned:) (Dem kan tell og me ha forskjellige farge) Me duo vogne så blir kalasjen gjerne litt avfarga, ågså må man bruke den på sportsvogna i tilleg:/ City cross veie heller ikje så masse, åg e ei fin byvogn, men e i tilleg bra på snø åg gruss har eg hørt:) Vesst du blar nån side bak i barnevogndebatten så e d mange me erfaringe som har svart på kordan dn vogna e:) *eg e digge den vogna:)*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå