Gå til innhold

Dette går jo så saaakte!!!


Miss L å di

Anbefalte innlegg

er 5+6 nå og føler jeg har vært gravid i en evighet.. Er jo bare nesten halvveis til 12 uker!!! Har så lysst til å si det til alle, men det er jo så dumt viss det skulle gå galt.

Holler på å tørne jeg alså! Måtte si det til mamma her hinn dagen, bare for å ha noen å snakke med om det, viss ikke så hadde jeg klikka! Gleder meg sånn til jeg bikker 12 uker... er liksom sikrere da... men det går jo så borti hampen tregt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går kjeeempe sakte.. er 5+2! tenk at vi må vente i 35 uker til.. blir nesten sint av tanken.. Hehe. Vil også si det til alle. Helst rope det ut til alle. Tatovere "gravid" i pannen eller noe. hehe. Begge familiene vet det. men vil si det til alle venner og bekjente i tilegg.. forslag til å få tiden til å gå?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja... jeg sitter jo her å trøkker da... hjelper litt å snakke med andre i samme situasjun. skreiv feil i sta forresten.. er bare 4+6... litt trøtt å greier, så jeg klarer ikke rekne på fingrene engang.. hehe..

men jeg har sså lysst til å fortelle det til hele familien, men det tror jeg ikke samboeren min vil... vet ikke hva han vil forresten for han har vært vekkreist siden forrige uke, å da visste vi jo ingenting. irriterende å ikke ha han hjemme. da kunne vi jo kost oss med å snakke om det å sånn... ååårh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,så kjedelig.. jeg har da en samboer som ikke snakker så mye om sånt:P Så jeg takker alle hellige makter for BIM.. hehe! Er døds trøtt jeg og.. la meg k.lokken halv ni i går kveld og stod opp klokken 7 i dag morges,og synes det var helt perfekt å sove i 10 timer. Hehe. (gjerne lengere og) hehe.. Har du andre symptomer da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har snart alle symptomene i boka. kvalme, tretthet, er sliten, gråter, såre brystvorter, stikking i magen, mensmurring... åsså nett som kribling i magen å i låra... eneste en ting som ikke stemmer med boka : treg mage... hos meg er det omvendt:/

men det er verst med den kvalmen.. føles som om noen prøver å presse et helt eple ned i halsen på deg åsså har det satt seg fast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes lite behagelig ut..:/ I forhold til deg skal jeg nå ikke klage på noe som helst.. men har eksteme smerter i brystene..:/ Har ikke noe spesiell kvalme enda.. Håper virkelig jeg slipper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa - det er straffen for a finne ut tidlig at man er gravid.... Jeg er selv 5+0 og tiden snegler seg avgarde her. Matte som du fortelle mammaen min det igar - det var sa deilig! Bor sa langt unna henne na ogsa, sa da synes jeg det var ekstra godt a vite at hun vet... Tror nok ikke jeg kommer til a vente til uke 12 med a spre nyheten ellers, men tror nok jeg venter til uke 8 er passert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går sakte ja, det kan æ skrive under på!!! Har flere ganger angret på at jeg tok testen for tidlig... Jeg er 5+4 nu, synes også at jeg har vært gravid i en evighet.

Jeg har heller ingen spesielle symptoner enda, men det gleder jeg meg bare over. Hadde ekstrem svangerskapskvalme første gangen, og det var jævlig.. :)

 

Vi damer får vel bare smøre oss med tålmodighet foreløpig og skravle om graviditeten her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det gaar veldig sakte, jeg fant ut at jeg er gravid for bare litt over en uke siden og det virker som en evighet allerede!

Vi har fortalt det til begge familiene og mange av vennene, siden vi bor i utlandet saa ville jeg at de hjemme skulle vite det, i tilfelle noe gaar galt saa har de liksom hele historien og jeg har mange aa snakke med.

Gleder meg voldsomt til jeg er rundt 3 mnd, da tror jeg at jeg kan slappe mer av og nyte tiden, naa er jeg saa nervös for at noe skal gaa galt.

Jeg fant ut at jeg var gravid da jeg var ca to uker paa vei, dette er naa fjerde uka, selv om kalkulatoren her sier uke 6, for man legger jo til to uker.

 

Fint at det er mange her som er i samme situasjon! Mange aa snakke med.

Lykke til alle sammen!!

 

Forresten, nyter dere hele tiden, eller er dere ogsaa redde for at noe kan gaa galt, som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treigt ja!! vil at ukene skal fly avgårde nå, og i tillegg er det januar, trist og kjedelig måned. Er 6 uker på vei idag, så er halvveis til 12...men gu det er lenge til. Det er jo så lenge til som da jeg ble gravid til nå, og det var jo før jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...