Gå til innhold

2 tette... tvilling el. søsken vogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring å dele med meg ang. vogn valg?? Jeg får 13 mnd. mellom mine gutter og er skikkelig i tvil,,, Søsken el. tvilling vogn?? Merke?? Phu....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har kjøpt carena tvillingvogn/søskenvogn, var den vi fant ut ble best til vårt bruk.. Tenkte å kjøpe softbag til den lille når h#n kommere... Blir 12mnd mellom dem..

Skrevet

Her er det 19 mnd mellom storebror og lillesøster. Var veldig i tvil om hva slags vogn vi skulle ha - men valgte OTH sin doble, med sittedel til ham og bag til henne. Funka helt suuuupert!!! Klart - bag-delen er litt liten, den holdt vel ca 6 mnd for oss, men det var greit nok, da sittedelen kan reguleres ned til tilnærmet liggestilling.

Vogna er stødig og god, ganske lett, og kommer inn i de fleste butikker. Og ikke minst - LETT å manøvrere!! - svingbare forhjul utgjør den STORE forskjellen!

Litt dyr er den - men har flere venninner som har sagt "guuu - så dyre vogner du har" (har en Simo Kombi, en enkel OTH og en dobbel OTH) - men selv så har de faktisk brukt MERe penger på div vogner!!!!

Skrevet

Jeg har 2 år mellom mine. Kjøpte en GT safari dobbel med svingbart forhjul. Er glad jeg ikke brukte masse penger, for den ble kun brukt i 2-3 mnd. Eldstemann ville heller gå selv. GT`en er helt super. Brukte softbag til babyen. Men ville nok ha kjøpt en OTH hvis det kun var 1 år mellom, for da hadde den blitt brukt lenger. Er en fordel å ha babyen i bag mot deg og eldste andre veien. De har en tendens til å plukke på de små... Greit å se hva som skjer, liksom. Vil uansett anbefale deg svinghjul. En tvillingvogn er tung å trille, og uten svinghjul får du fort vondt i nakke og skuldre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...