*Lissi* Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Lurer på hvordan det vil bli med jobb fremover. (driver å søker nå) Og kan dere se noen flere barn på meg og sambo? Vi har en liten gutt sammen. Og jeg har to jenter med min eks. Er ikke helt sikkert vi vil ha flere. Vil iallfall få meg en fast jobb før vi vurderer det. Jeg 17.02.77 sambo 25.01.69 Tusen takk!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Hei Luremus.. Ser ikke noen flere barn sånn i nørmeste fremtid, men det betyr jo ikke at muligheten ikke er der;0) Men hva jobb angår, husk at ikke spådommer kan garanteres...Men jeg føler at du ikke får napp der du nå har søkt. Om du gjør det, skjer det noen endringer eller noe som gjør deg litt betenkt. Får opp en gyllen mulighet til sommeren. Juni. Dette er en sånn god og stødig jobb, du ønsker deg og vil trives i. Her er ei dame du kjenner fra før innvolvert. Kjennes nesten ut som om du har et slektsskap til henne. Dette er et større bygg med mange mennesker. Du vil nok oppleve at mye faller på plass sånn jobbmessig. Håper det stemmer, da;0) Lyst til å se på meg ang. graviditet?? Har el rundt 17. + Så jeg tenkte å gå å kose litt men mannen min nå strx;0) Hehe...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Fødselsdato, ja.... 050975 Han: 020171 Har vært lett å bli gravid tidligere, er nå i vår 2pp....
*Lissi* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2007 Heisan! Takk, for at du tok deg tid:-) Har søkt tre jobber hittil. Skal starte opp to store firma her jeg bor, så håper, håper. Oppstart er ikke før på slutten av året da. Får opp graviditet på dere i mars:-) Kos dere med prøvingen, hihi! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå