Gå til innhold

Dere som har Levonova Hormonspiral!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge blødde dere? Jeg er sååå lei av diss småblødningene nå. Er tre mnd siden jeg satt den inn!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er store forskjeller på hvordan folk reagerer på den. Jeg tok den ut etter ett år. Da hadde jeg blødd hver dag i 6 mnd først og så 3 uker hver mnd de neste 6 mnd.

Skrevet

Håper ikke det skjer med meg, satte den inn i dag...

Men Lucky7: Har du blødd masse tidligere da du har hatt mensen? Kan det være samenheng der?

Jeg blødde ikke en eneste dag fra jeg begynte på p-sprøyte for noen år sidentil over et år etter siste sprøyte, mens andre har blødd hele tiden opptil et halvt år... Kanskje det er det samme med spiralen? ( håper)

Skrevet

Jeg hadde vel ganske normale blødninger tidligere.7-10 dager. Det burde ikke være sammenhenhg med masse blødninger tidligere, for de anbefaler den jo til de som har nettopp masse blødninger fordi den skal etter sigende redusere dette. Jeg har hatt kobberspiral tidligere og den fungerte helt fint, og den kan jo gi sterkere,lengre blødninger. Brukte cerazette nå frem til jeg ble gravid og da blødde jeg bare hver 2.mnd. Blir ikke klok på disse greiene :o)

Men hvis det er en trøst så vet jeg om mange som levonova fungerer helt fint for :-)

Skrevet

Jeg hadde småblødninger ca 2 mnd før det ga seg. Etter dette fikk jeg mensen som før, bare mye mindre blødninger (holder med truseinnlegg :))

Men som sagt over er det stor forskjell fra person til person

Skrevet

Jeg blødde i ca tre uker, og har ikke blødd siden..bank i bordet...har hatt den i ett halvt år...

Skrevet

Jeg hadde ikke blødninger med p-sprøyte i det hele tatt. Har en venninde som blødde hele tiden med både sprøyte og spiral.

Skrevet

Jeg blødde hver dag i 6 mnd.Så fikk jeg en stor cyste på eggstokken av den (vanlig bivirkning).Fikk migrene anfall annenhver dag og mista all sex lyst.Det var første gangen.Prøvde den engang til,blødde i 4 mnd hverdag etter 1 år fikk jeg styrt blødning,den hadde glidd ut av posisjon og jeg hadde nok blitt gravid og mista mente legen...

Håper blødningene slutter med deg.Største dritten jeg hat vært bort i,desverre..

Skrevet

jeg satt inn samme for 2 mnd siden, har små blødd siden da. Men trenger bare truseinnlegg. Veldig irriterende når det holder på. Men føler at blødningen blir mindre og mindre. Så er det jo veldig greit at man slipper og huske på disse pillene.

Skrevet

Jeg satte den inn i går, og blødde bare litt etter innsetting, ingen blod i natt eller i dag. Håper jeg er en av de heldige og at det fortsetter sånn. Hadde mensen i 3 dager tidligere ( før jeg begynte på p-sprøyte for 6 år siden...) Så jeg har ikke satt den inn for å dempe blødningene, men håper på å dempe smertene ved mensen...

Skrevet

Første gang jeg brukte den blødde jeg bare noen dager etter innsetting så hadde jeg ikke mens før jeg tok den ut:) Denne gangen hadde jeg mens i 8 uker sammenhengende etter jeg satte den inn. så to mnd uten blødning før jeg fikk en vanlig mens men litt mindre blødnin. Det er vel et par mnd siden så jeg venter i spenning på fortsettelsen :) er ellers nokså fornøyd med den jeg. Bortsett fra at mannen kan kjenne trådene da, når han en sjelden gang slipper til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...