Gå til innhold

Er det noen som har hørt om...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

"valg av kjønn" metoden?

en metode som har blitt forsket siden 1980-tallet, hvor forskere, biokjemikere og leger mener at kvinnen har 70 dager med "gutteperioder" og 70 dager med "jenteperioder" og at man kan velge kjønn. Firmaet mener at dette er en helt naturlig metode. Man må bare følge kalenderen.Kalenderen får man ut i fra kvinnens opplysninger av blodtype, mens, fødseldsdato osv. hvor det står hvilken dager man trekker til seg guttesperm eller jentesperm i løpet av et år. Metoden har hjulpet 15.300par i hele verden og resultat med 97,6%. Hvis ikke du får ønsket kjønn, får du pengene tilbake. Så man taper ingenting. Og dem vil gjerne vite om du har fått jente eller gutt, for å notere resultatet. Slik at firmaet skriver riktig prosent.Da må man sende kopi av fødselsattesten

Interessant?

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Jeg har sett på babychoice. Det ser bra ut. Jeg har følgt med gender selection i noen måneder, og har fått 'a weekly newsletter'. Vi har to gutter og det hadde vært gøy med en jente nå. Etter å ha lest mye om gender selection programmet ble jeg overbevisst på at dette skal funke.

Forskjell mellom dem og babychoice er større prosent som har lykket, de trenger ikke mye informasjon om andre ting, men de legger mye vekt på ph verdien. Du får diet og mineral piller i programmet. Pluss at det er mye mye billigere. Det som er bra med babychoice er at de trenger blodtype og mye annet informasjon.

Nå ble jeg veldig i tvil!!

Skal du gå for babychoice?

Hilsen

Hei J.H

Hvis jeg prøver kommer jeg til å prøve babychoice, for jeg er en person som ikke klarer å følge diett og sånt...På babychoice får man kalender.

Men jeg er gravid i mitt 26 uke, så kommer vel til å prøve om noen år.

Uansett hvilken metode du prøver, husk å oppdatere oss!

Spennende å høre om det virker!

Hilsen hovedinnlegger

• 3 uker senere...

Annonse

En ting til.... Alt jeg har hørt om å unnfange et spesiellt kjønn handler jo om å time det riktig i forhold til eggløsningsdatoen. Syns liksom det er litt vanskelig å sette min lit til noe så nytt som ph verdier og datoer. Er det de samme datoene for alle?Hvor har de FÅTT disse datoene fra??

Leser at ei fikk datoer som falt sammen med menstruasjonen hennes, og da betydde det jo i praksis at tida ikke var der for å lage det kjønnet de ville ha. Det betyr jo igjen at det kan ta LANG tid, mange mnd, før befruktningsdatoene faller sammen med eggløsning?!? Og når først EL er der, skal man ha sex 2-3 ganger innen fire dager. Må jo bli endel gutteceller svømmende da?

Litt innvikla, men har dere lest inne på baby Gender Selection vet dere hva jeg mener.

"valg av kjønn" metoden?

Babychioce:

en metode som har blitt forsket siden 1980-tallet, hvor forskere, biokjemikere og leger mener at kvinnen har 70 dager med "gutteperioder" og 70 dager med "jenteperioder" og at man kan velge kjønn. Firmaet mener at dette er en helt naturlig metode. Man må bare følge kalenderen.Kalenderen får man ut i fra kvinnens opplysninger av blodtype, mens, fødseldsdato osv. hvor det står hvilken dager man trekker til seg guttesperm eller jentesperm i løpet av et år. Metoden har hjulpet 15.300par i hele verden og resultat med 97,6%. Hvis ikke du får ønsket kjønn, får du pengene tilbake. Så man taper ingenting. Og dem vil gjerne vite om du har fått jente eller gutt, for å notere resultatet. Slik at firmaet skriver riktig prosent.Da må man sende kopi av fødselsattesten

Interessant?

Men hvor har man funnet disse datoene? leste hvertfall ikke noe skukkelig svar på baby gender choice. Syns jo det virker litt humbug da.

Men: på baby gender choice er det mye snakk om riktig ph. Hva hvis man kjøper strimler på apoteket...utfører testene og ut i fra det spiser mat som gjør oss basiske eller hva vi nå skal være for å få rett kjønn.

i TILLEGG satser man på "gamlemetoden" som holder en knapp på sex i forhold til eggløsning? Og alle andre råd??

Syns på en måte det er litt drøyt med datoer og dager man ikke vet hvem eller hvor kommer fra.

Må legge til at BGC har like høy rate på "suksessfulle" kjønn, er mye billigere og i tillegg gir DOPBBEL pris tilbake hvis det ikke stemmer.

Litt sykt dette her, egentlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...