Mololsen Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har hatt en stikking nederst i magen( e vel 4-5 daga etter el), vondt når jeg løper. Har hatt det slik en gang før å da var jeg gravid(endte i sa). Kan det være en ny spire på gang?:-)
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har også stikkinger i magen, er vel en 3-4 dpo nå. Men jeg hadde det sånn i november også, men da var jeg ikke gravid. Det varierer litt fra syklus til syklus synes jeg. Men det står noe på pernille.info om at noen kan ha smerter etter eggløsning også. Vi får krysse fingrene for at det noe i det vi kjenner.
løve81 Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 jeg er urven i magen, har vel egentlig el symptomer...masse slim. Det er tredje ganng denne mnd jeg har det slik, syklusene mune er uregelmessige, så jeg har ingen anelse om hva som er riktig. Krysser fingre og tær for at denne gangen skal det gå bra!!!
inventum Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Positiv el test i dag ømme bryst og masse slim - nå skal vi koooooose oss!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå