Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt ut bilder på albumet mitt.....det første er ikke mi pia, men overstrekken vises veldig godt(et bilde som er lagt ut på et annet forum, så jeg våger meg til å vise det fram her).

Noen av de andre bildene er også veldig beskrivende for KISS..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Auda, det så ikke noe godt ut. Snuppa mi ligger ikke så ekstremt som det der.

Skrevet

Enig med deg ja.....,men det er visst slik hun liker å ligge nå for tiden :-\

Skrevet

Forresten, jeg ser du skriver som undertekst på det ene bildet at jenta di ligger i tydelig C-form. Jeg trodde til nå at både dette og "overstrekk" var helt vanlige liggestillinger for en baby?

Skrevet

Helt vanlig er det vel ikke, men det er nok mange babyer som ligger slik selv om de ikke har KISS. Den store forskjellen er vel at dette bli tvangsstillinger for KISS-barn...de finner ikke roen hvis de ikke får innta disse stillingene....i mosetning til "friske" barn........hvis du skjønner hva jeg mener ;) ?

Skrevet

Ja, skjønner. Snuppa her i huset ligger ofte i X-formasjon, eller med armene rett ut til siden. Så da er vel alt ok, kanskje. :)

Skrevet

Helt sikkert Dodge ;) Tro meg, du hadde nok merket om hun hadde hatt KISS ! Magefølelsen sa fra dag 1 at noe ikke alt var som det skulle med gulet mitt.....,og den magefølelsen er ikke helt go` enda ;(

Gir meg ikke før alt føles rett og snuppa er superfornøyd :) Slåss med både leger og helsestasjon..., for her oppe i nord er det INGEN som har hørt om KISS!!!!!!!!!

Skrevet

Hva er KISS?

*undrende*

Skrevet

har veldig lyst til å se bilder av barn med KISS, lurer veldig på hvordan det ser ut...

Kan noen skrive ned noen linker hvor jeg finne ut detta?

Skrevet

Er KISS farlig?gutten min er VELDIG sterk i ryggen, og ligger ofte med hode bakover når hanl igger, men har jo vært p 3mnd kontroll og de sa ingenting da?

Skrevet

nei , KISS er ikke farlig, men er viktig å få det behandlet !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...