Gå til innhold

Ang babyutstyr - bruker dere voksiposen nå?


*bolla pinnsvin*

Anbefalte innlegg

Jeg bor på Kongsberg og der har det i vinter vært maks minus 3 grader, så jeg har ikke sett noe behov for å bruke voksiposen. Er det minus tar jeg på dundress og er det pluss blir det ullsokker, ullgenser og jakken (og seffis lue, da, og votter hvis det ikke er alt for mange pluss). Så tar jeg fleeceteppe, dyne og vognteppe. Den siste måneden har jeg nesten ikke møtt noen som ikke bruker voksipose! Er det jeg som har på for lite, eller? Synes jo han er varm og god oppi vogna, så har liksom ikke tenkt så mye over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge han er god og varm så er det vel greit å ikke bruke Voksi-posen. Jeg bruker Voksi-posen nå, det er egentlig alt for varmt. Men jeg knytter den ikke helt igjen, bare "bretter" den over ham. Synes det er greit å ikke kle på for mye, for dersom jeg går sovetur går jeg ofte bare til han sovner. Når jeg da kommer inn igjen så er det bare å løfte på posen så er han "avkledd". Så kan han bare sove videre (med lua på da, riktignok, men ellers bare med inneklær på).

 

Jeg arvet min Voksi-pose, så jeg synes jo nesten at jeg "må" bruke den litt også... Og egentlig har jeg ikke noe særlig annet varmt å ha i vogna, posen jeg brukte på sensommeren er nok alt for kald nå, selv med teppe over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sånn overgangspose som jeg bruker nå og da har hun passe meg klær under.. Har ikke dunpose/voksipose heller jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker voksi'n ja, selv om det har vært 5+ grader i snitt i Trondheim, men hun har bare bukse,genser og lue på, å da er hun god å varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp bestilt voksipose, og har tenkt å bruke den når jeg får den. Tenkte å bytte til sportsvogna slik at det blir bedre plass også. Blir han veldig varm og slik, så bare bytter vi til dyne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Modum, der pleier det å være noenlunde lik temperatur som i Kongsberg(bodde hjemme og studerte i Kongsberg). Jeg bruker voksiposen fordi hun har vokst ut av bagen. Men da det var kaldt i november-desember brukte jeg bag, fleeceteppe, dyne og ullteppe i bunnen av bagen.. Så regulerer jeg det heller med klærne hun har på seg. Er det 5 grader og kaldere, tar jeg på fleecedressen og pakker henne godt inn, hvis ikke bruker jeg hjemmestrikka ulljakke og bukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...