endaeintrønder Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 d kan man vel et vel??Har dilla på rekesmørbrød sjø:/ men alzheimerten kjæm snikandes,å da husse æ itj på ka som e bra å "itj så bra"...men reker e vel ok????herregud as..
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 æ har spist reker iallfall...
endaeintrønder Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2007 ja,æ mene å ha hørt at d e helt ok as,men man høre jo så my åsså,så man bli helt surrat:/ kan vel eta d meste her i norge sekkert...takk for svar:-)
pillis Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Japp jordmoren sa det til meg for en uke siden. Jeg trodde nemligen det var forbudt så det var en positiv overraskelse.
endaeintrønder Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2007 oki:) da ska æ fortsett matorgien min æ,me go samvittihet!
kfitjar Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Har hørt at en ikke skal spise reker hvis en har allergier i familien.....men det kan være etter fødselen, i forbindelse med amming. Jeg har iallefall spist reker, men jeg har ikke gjort det mens jeg ammer. Gjorde det en gang, og da ble det masse skriking, så gjør ikke det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå