Gå til innhold

Solarium


Julie-

Anbefalte innlegg

Hvilke holdninger har dere til det? Har prøvd å lest litt, men blir ikke så veldig mye klokere av det..

Noen her som tar solarium? Så vidt jeg har hørt går ikke strålingen så langt inn, og at barnet ligger godt beskyttet.. Men greit å høre hva andre sier likevell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det har jeg også hørt, så jeg bruker selvbruningskrem:) vil jo at babyen skal ha det så bra som mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte legen min om det for en stund siden, og hun sa at det gikk helt greit så lenge man ikke tok helt av, altså følger de anvisningene som står på sol-studioet, og helst litt mindre enn det også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest om det flere steder, og jeg mener de fleste tror at eventuelle skader ikke er kjent, men at de ikke anbefaler det. Det samme som i den virkelige sola: Med måtehold, det blir varmt der inne.

Selvbruningskrem er anbefalt overalt jeg har kommet over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Fikk nettop vite av ei venninne av meg som er hudpleier at det kan gi pigment flekker på mor!! :) Så alt med måte!! :) (Jeg tar litt allikevel.. føler meg freshere da...) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok jeg kommer til å ta litt solarium iallfall.. Har sånn hat på selvbruningskremmer nå, blir jo alltid så skjoldete.. Selv med scrubb og fuktighetskrem først. Huff:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Ta solarium nå mens magen er liten ;) Babyen liker ikke å ligge i solarium når magen er så stor at den nesten tar oppi veitdu ;) ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja:) Alt med måte, er det vell noe som heter..:) Hadde det vært direkte skadelig ville det nok vært en del advarsler rundt det antar jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk solkrem i ansiktet. Der e vi mest utsatt for å få stygge piggmentflekker som ikkje går vekk igjen etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...