Gjest Skrevet 12. januar 2007 #1 Del Skrevet 12. januar 2007 Hs sa jeg skulle amme før måltiden, men da vil hun ikke ha grøt. Så nå tar jeg det etterpå...men drikker jo lite da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 12. januar 2007 #2 Del Skrevet 12. januar 2007 jeg gir melk etter grøt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 12. januar 2007 #3 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg gir etter grøt/middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 12. januar 2007 #4 Del Skrevet 12. januar 2007 så får hun vann eller juice etter middag og dessert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 13. januar 2007 #5 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg gir en stund etter. Ga jeg det før, vil han ikke ha grøt, og rett etter er han mett. Så kanskje en time etter eller noe. Men det går mindre mme nå som han spiser grøt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 13. januar 2007 #6 Del Skrevet 13. januar 2007 Etter - ellers vil han nesten ikke ha grøt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå