Gå til innhold

fivel:)

Anbefalte innlegg

Hei fivel:)

Ja, da er du ferdig med p-pillene og i gang med spray formoder jeg?

Jeg kan sånn akkurat tenke meg hvor godt det må føles, ja:-)))

Hva skjer fremover nå? Hvor lenge skal du spraye før du begynner på sprøytene? Hvilken medisisn skal du bruke igjen?

Nevnte Hausken bruk av Pregnyl i rugeperioden istedet for crinone/progsteron?

Det brukte jeg, 2500IE annenhverdag etter uttak og det skadet jo ikke som du vet:-)

Håper du har fått ladet opp i julen og at du føler deg virkelig klar for dette som venter deg.

Du vet like godt som meg at du vil være i det beste hender og temmelig sikker på at Hausken henter storken til deg også:-)))

Ønsker deg lykke til videre på veien og krysser fingrene for deg!

Sender deg en drøss med babystøv ***********************************

*********************************************************************************

Ta godt vare på deg selv, så håper jeg vi prates...

Klemmer:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7764067-fivel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann... =)

Ja nå er jeg ferdig med pillene, og begynt på sprayen.. Er min 3 dag idag,så er ikke komt så veldi langt enda..

Skal begynne på purgeon den 31 januar, og skal inn til ultralyd den 9 februar. Håper tiden fyker fremover,er virkelig klar denne gangen. Har trua på at det kommer til å gå godt, hausken og elise fikser dette :)

Jeg kan ikke minnest at hausken nevnte noe om pregnyl,jeg har fått progrestankapsler denne gangen og. skal ta di tre ganger daglig denne gangen istadenfor to, hehe glemte å spør han hvorfor..

Julen gikk fint med oss,fikk slappet skikkelig av,og jeg merker nå at kroppen er mye mer opplagt til ett nytt forsøk nå, ikke finst jeg nervøs heller nå så det er bra ivertfall.

Ellers så håper jeg du hadde en kjempe fin jul,og at alt går fint med deg og den lille i magen din.. Når tid skal du tilbake ultralyd? formen fin på deg?

Super til meg alt babystøvet jeg kan få =)

Håper vi snakkest snart..

klem=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7764067-fivel/#findComment-7769235
Del på andre sider

Hei igjen :o)))

For å ta pregnylen først; det var jeg som spørte pent om de hadde noe annet til meg å bruke istedet for å måtte putte noe oppi der hele tiden.....orket ikke mere av det, jeg. Da sa Elise til meg at jeg kunne jo få bruke pregnylen videre.Og da sa Hausken at det var jo enda bedre om jeg orket det videre da, altså å stikke meg i rugeperioden. Jeg er jo så vant med stikk etter dette siste forsøket, så jeg stakk med glede annenhverdag:)

Før pregnylen kom på banen ville også Hausken at jeg skulle ta 2 kapsler 3 ganger daglig.

Må nevne at jeg likevel tok kapslene de dagene jeg ikke stakk, men da 2 kapsler morgen/kveld og Hausken sa ok til dette.

Ja, jeg har også god tro på dette og vet at Hausken&Co kommer til å hjelpe dere. Noen ting bare vet man ser du:-)))

Julen her var fin, men kort. Fikk 4 dager hjemme med familien før jeg måtte tilbake til jobben.... Tar det igjen utover våren:) Har bestemt meg for å bruke opp de 6 ferieukene jeg har frem mot mai/juni. Har en forholdsvis tung og stressene jobb i buikk, så jeg tror ikke jeg blir værende i jobb mer enn til 7mnd. i svangerskapet. Om alt går som vi håper fremover da så klart.

Skal ha 12 ukers UL om 2 uker og 3 dager.......er veldig spent på det. Må jo si at jeg ikke har de store symptomene, så litt bekymret er jeg jo. Hadde jo en MA i uke 11, så nå nærmer jeg meg det tidspunktet, men ting er jo litt mere "stødig" idag sammenlignet med gangen likevel. Hausken sa 98% til oss da han fikk konstantert et foster med hjerteaktivitet i uke 6+1, så jeg får tenke på det:-)

Godt å høre at du er skikkelig fit for fight denne gangen og at du er så positiv innstilt. Jeg har virkelig gode følelser for dere denne gangen og skal krysse alt jeg har!

Nå er det jo snart bare 2 uker til du begynner å stikke igjen. Tenk så fort tiden går!!! Helt utrolig... Da blir det uttak i uke 7 på deg:-)

Ta godt vare på deg selv videre, så prates vi snart igjen..

Klemmer :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7764067-fivel/#findComment-7769927
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...