2 tette - med flette Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Har bestilt tester derfra nå, også EL test.. Har kun brukt blue clear og slikt tidligere, blir så skeptisk på alt som er billig! hehe:) Kostet ikke mer enn 80 kr for 4 stk.. men billig kan jo også være bra
2 tette - med flette Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. januar 2007 clear blue heter det vel
AwholeNewWorld Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Hei på deg Miriam! Koselig at du er her! Gamle kjente :=) Jeg satt akkurat å lurte på det samme, jeg bestilte nettopp jeg og. Så det var bra at du spurte om det! Da håper jeg det kommer noen svar! Hvordan er formen din?
2 tette - med flette Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2007 Jo, takk det samme ! Formen er ikke så veldig bra egentlig.. Psykiske formen er helt rævva, men så har jeg gallesten i tillegg som jeg sliter litt med.. Visste ikke at man kunne få det når man ikke spiser fet mat, og er ung.. men men De testene står de er 99,9 % sikre, men kan jo aldri vite
AwholeNewWorld Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Uff! Snakk om å være uheldig liksom Formen min er stort sett dårlig.. Humøret svinger fra topp til bunn på null komma niks.. Så jeg kjenner meg igjen der.. Dette suger!! Skjønner ikke at vi skal være så utrolig uheldige! Jeg krysser virkelig fingrene mine for at vi begge snart er ute herfra! Og inn i en terminklubb!
2 tette - med flette Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2007 Ja, jeg prøver igjen med en gang mensen kommer tilbake, så håper jeg det sitter på første forsøk.. Gjelder å være optimistisk.. hehe Tok det lang tid for deg mellom de forrige gangene ?
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har bestilt jeg også, forhørte meg litt inne på Skravlesiden, og der var de veldig positive til testene=)
kelebek Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Hei! Jeg har brukt både el-tester og gr-tester fra billigtester. Jeg er fornøyd! Har funnet el uten problemer med de, jeg brukte strimlene. Denne mnd tok jeg gr-test, strimmel, 9 dpo og fikk positiv test. I dag på IKM fikk en sterk, positiv clearblue :-) Så jeg vil absolutt si at de er til å stole på. Klem og lykke til!
2 tette - med flette Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. januar 2007 Det er bra Blir jo veldig skeptisk når det er så billig
kelebek Skrevet 14. januar 2007 #10 Skrevet 14. januar 2007 Så at jeg har skrevet feil, fikk positiv test med billig strimlene 11 og 13 dpo... Lykke til ;-)
Happy H Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 eg bestilte de samme testene som deg, en pakke med 4 for 80kr. Virka kjempe bra de, like gode som de eg kjøpte på apoteket til 90kr stykket:)
Fablefant✿ Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 Heihei! Jeg har brukt de el-strimlene fra billigtester i 3 pp, uten noe utslag, selv om temping har bekreftet EL....
2 tette - med flette Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har kjøpt stavene eller n1oe jeg da.. Er det noe forskjell på det ? Har egentlig bare kjøpt på apoteket før, så jeg har bare tatt det som var der ! hehe
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 14. januar 2007 #14 Skrevet 14. januar 2007 Hei LilleHH Ville bare si at ikke alle får el bekreftet av el tester,pga kort LH stigning. Noen må kanskje teste både morgen og kveld for å få leselig resultat på testene.Men du temper jo,og temping kombinert med Fertilityfriend charts skal jo gi deg en god oversikt. Forøvrig må jeg også melde meg på i rekken av de som er fornøyde med billigtestene.De er billige,men også bra.På apoteket blir det dyrt i lengden hvis man bare skal holde seg til cb! Hilsen
Nanna:-D Skrevet 14. januar 2007 #15 Skrevet 14. januar 2007 Stavene har sånne håndtak som på cb, de kan man tisse rett på. Strimlene er bare sånne strimler, som man tissi i kopp og putte testen oppi der etterpå. Jeg likte stavene best, men har hørt noen si at strimlene er mere følsomme... Lykke til, får håpe spiren sitter raskt, det sies jo at mange blir fort gravide etter en abort pga at da er kroppen allerede i moduset, for å si det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå