Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 utpumpet melk som står i kjøleskapet natten over blir grå/gjennomsiktig? er den alikevel drikkende?
meg & to små vampyrer Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Det er vel vanlig at den skiller seg. Men da bare rister du den sammen igjen. Kan jo stå over natten i kjølekspa og brukes:)
Blomman Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 den skiller seg vet du - akkurat som melk rett fra tanken - bare rist den så er den nok like god. Mm skal oppbevares nederst i kjøleskapet da holder den opptl 3-5 dager (nyutpumpet..... tint holder 24 t) les på ammehjelpen.no
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 ok takk for svar... pumpet meg for første gang i går kveld(derfor jeg lurer) og når jeg skulle gi i dag så var den liksom helt rar:P hehe...var jo hvit da jeg pumpet den ut...:)' HI
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 For fetter skiller seg ut tror jeg! MM kan stå flere dager i kjøleskapet uten at den blir ødelagt!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 men blomman, nypompa melk kan ikke den stå 3-5 dager i kjøleskapet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå