Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker at førstemann hikka veldig mye i magen. Det begynte tidlig, sikkert uke 20 eller no.

Men nå er jeg på vei inn i uke 24 og har fortsatt ikke kjent noe hikk, men masse spark da (-:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 24, og tror ikke jeg kjenner noen hikk. Vet jo ikke hvordan de skal kjennes ut... så aner egentlig ikke. Myyye sparke aktivitet her også:)

Skrevet

Hvis jeg husker rett... Så kjenner man det ganske godt når det er hikk, en slags liten bevegelse som kommer med javne mellomrom.

Skrevet

Min guttebaby hikker daglig og har nok gjort det siden uke 21 ca. Kanskje din ligger på en spesiell måte sånn at du ikke kjenner hikkingen. Så lenge tu kjenner masse spark så er jo alt bra.

Skrevet

Ja, jeg tror faktisk beibien min hikker... i forrige svangerskap hikket jenta mi masse, og det kan kjennes likt, bare så mye tidligere... Jeg er visstnok 17+3 i dag....

Skrevet

Kjenner ikke noe jeg...

Men så vett jeg ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller da....

Skrevet

Den lille tøtta mi hikke trur eg, d e sånn gjevlige dunk i magen:)

Har aldri hvert gravid før, så alt e jo nytt, må jo lese seg frem tell d man kjenne;)

Eg e i uke 22 no:)

Skrevet

Hei!

Var på UL på onsdag, og da fikk vi se at den lille hikka inni magen! Det var kjempegøy, og ellers er det masse aktivitet til daglig :)

Skrevet

Men hvordan kjennes hikkene ut da? som små spark som holder på en stund? Jeg er foresten i uke 22 ikke 24, skriveleif...ikke att det var så viktig da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...