Gå til innhold

øm


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Kan man få ømme melkekjertler i brystene.?.. Kjenner jeg er øm... Har trykket og massert de endel de siste dagene, klemt på dem for å få ut all melka og sånn. Er sår på brytvorta også, så det kan jo også hjelpe litt på den ømhet følelsen... Er veldig redd for å få bryst betennelse...

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De siste tre dagene har lillegutt hatt økedøgn også. Har hengt i puppene HELE dagen med bare korte mellomrom. Kanskje det har noe med det å gjøre og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det sånn her tidligere jeg også.. tenkte at nå har jeg sikkert fått en tett melkegang eller no sånt.. men masserte når hu amma og i dusjen og da hjalp det..

 

Fikk også forferdelig vondt når jeg hadde vært ute og ikke kledd meg ordentlig.. alle har liksom advart meg om at jeg ikke må fryse på puppene og jeg har nesten blitt lei alt maset om det. men fant ut hva de mente, det var forferdelig vondt:o( men gikk over etterhvert da.. godt å varme de i dusjen da å;o) nå er det ull ammeinnlegg for alle penga.. kjøpte inn noen ekstra store noen for de jeg hadde var nok litt små... hehe... man skal lære av sine feil ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir øm hvis jeg har hatt skikkelig melkespreng... derfor prøver jeg å få tømt brystene skikkelig innimellom med pumpe, fordi tulla sjelden spiser en pupp helt tom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...