Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 hei. har vurdert og begynne og trene powerplate og lurer på om noen har erfaringer med denne typen treningsform. veldig takknemlig for svar for jeg vet ikke så veldig mye om det. har hørt at det er kjempe effektivt:)
fjolla Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Det er veldig effektivt ja, strammer opp skikkelig. Jeg har selv en slik maskin hjemme, Nordic vibroplate, kjøpt på G-Sport. Har vært inne på leverandørens sine nettsider, der er det treningsprogrammer og greier, se her www.nordicfitness.no. Har brukt den i 3 måneder nå, og gått ned 7 cm rundt hvert lår. Det som er det beste er at du kun skal trene 10 min om ganger, og bare ca 3 ganger i uka. Passer meg utmerket. I tillegg triller jeg bare tur og forsøker å spise litt fornuftig.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 hei sovepus takk for svaret. kanskje vært bedre og kjøpe seg selv, koster 900 pr mnd på det senteret som er i nærheten her. skal gå inn på siden du nevnte og ta en titt.
(**,)78 Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Kan eg spørre korleis det går no Sovepus? Lurer på å kjøpe ei slik sjølv, så er spent på resultatet : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå