Gå til innhold

Baby "hengekøye"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med slike?

Var å så på en slik en på babycomfort. Det er som en slags hengekøye laget av en nordmann som fikk et kolikkbarn. Den festes med kroker i taket og kan flyttes fra rom til rom så lenge du henger opp kroker.

Den kan brukes som vogge/seng frem til babyene er ca seks måneder og det som er bra med dem er at babyene kommer opp fra gulvet slik småbarn eller dyr ikke kommer å pirker borti. Og hengekøyen kan henge over sengen til foreldrene og vi kan ligge å vugge dem nedenifra.

Det var reklamen jeg fikk på butikken men er det noen som kan gå god for denne? Gidder ikke å kjøpe den hvis det ike er noe å ha:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt om den du nevner, men jeg har fått anbefalt den indiske babyvuggen fra laidback.no fra flere hold (bl a jordmor faktisk).

Så den har jeg kjøpt :-)

Skrevet

Vi har også kjøpt den indiske babyvuggen :) Gleder oss masse til å henge den opp i helga! Blir deilig å kunne ha knøttemor liggende i vogga på stua :) Og så skal vi ha en krok i taket over senga vår også.

Skrevet

Så bra, er det noe om den på nettet ?oen som har en link`?

Skrevet

Jeg har også kjøpt den. Du finner den på laidback.no

Den er ganske dyr, så se på finn.no også, det er noen som ligger til salgs der for en bedre pris:-)

Ny koster den 1800kr + oppheng + madrass til 750kr hvis du skal ha det....og mange har skinn oppi også.....men se og les. De er nydelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...