Gå til innhold

Dere med jenter...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan rengjør dere tissen til jentene deres? Synes ofte det sitter litt hardt og føler liksom at jeg ikke bør skille kjønnsleppene for å rengjøre, men jeg er jo nødt til å få bort bærsjen som ligger der også. Tror det sitter litt ekstra fordi vi er nødt til å bruke sinksalva da hun er så sår i rompa og det kommer litt over alt etter at hun har hatt bleia på.

Hvordan gjør dere dette?

Velger å være anonym her for føler meg så klønete angående dette. Håper noen kan svare meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vasker bort bæsjen så godt som jeg klarer, men skiller kjønnsleppene kun hvis hun har bæsja seg skikkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed på sykehuset at vi ikke skal vaske underlivet. Det er litt "utflod" som ligger der og som skal bli der fikk vi beskjed om. Når hun har bæsjet veldig utover så skiller jeg kjønnsleppene og vasker forsiktig bort avføringen og ikke resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våres første var jente. Jeg skilte kjønnsleppene hennes da hun hadde bæsjet for å se om det var avføring der. Vasket så evt dette bort.

For å få bort sinksalva uten å måtte kni for mye så ta litt olje på kluten. Dette gjør at salva slipper lettere fra huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også beskjed på sykehuset at vi ikke skulle skille kjønnsleppene. Men som dere sier så er det spesielt zinksalve som jeg ser setter seg der. Har vakset litt forsiktig akkurat i sprekken. Syns det er vanskelig å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...