Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 synes jeg kjenne litt mer bevegelse når jeg holder meg, er bare i uke 17 men mener å kjenne liv.. hmmm
Bebbies i magen Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Hei. jeg kjenner ikke mere liv når blæra er full. Det er egentlig litt ubehagelit når blære er full, og hvis jeg atpåtil er så heldig at min lille i magen begynner å sparke meg i blære får jeg problemer med å holde meg. Jeg er i uke 21 nå og har kjent liv i ca 5 uker. Men kan ikke huske at det ble noe forskjell mellom når blæra var full eller tom da heller. Jeg tok jeg litt tid flere ganger på dagen og kjente etter henne. Min lille er ikke så veldig aktiv på kvelden så jeg måtte kjenne etter henne på formiddagen og ettermiddagen i stedet. Men nå trenger jeg ikke kjenne etter. Hun sparker sånn nå og da med ikke altfor lang tids mellomrom. Det er jo vanskelig å vite om det er liv man kjenner med en gang, men jeg var ikke i tvil når jeg første kjente henne. Hun tok i når hun sparket.
2 gutter og 1 jente Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 kjenner ikke mere liv syns jeg. men er, som bebbis i magen sier, mye mere ubehgagelig. verst naar jeg har ligget paa soffan og kost meg en stund, naar jeg da reiser meg opp og kjenner trykket OG han sparker....da er det med livet som innsats at jeg loeper paa do.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå