Gå til innhold

Hodepine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært en del plaget med hodepine dette svangerskapet..Spesielt på slutten av arbeidsdagen og om kvelden..Noen andre?Er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har også vært mye plaget med dette. Har lest et sted at det kan ha sammenheng med hormonendringene i kroppen. Og at det er verst i starten på svangerskapet. Jeg er nå 13 + 2, men har det ganske ofte enda.

Skrevet

Jeg har også hatt mye hodepine, spes mellom uke 18-21. Har heldigvis roet seg nå. Viktig å få i seg masse vann, og slapp av! eneste som hjelper...

Skrevet

Jeg hadde også masse hodepine, og på slutten var det hver dag, nesten konstant, i en hel måned!! Jeg holdt på å bli sprø!! Men jeg dro til en kiropraktor som også tar litt muskler... jeg ble fullstendig kurert etter 1 behandling!!! Å, for en lettelse!!!!!!!!!! ANBEFALES!!!!!!!!! mn trenger jo ikke være låsninger/ stive muskler som er årsak til deres hodepine,da... Er i min 18. uke, og vet med sikkerhet at jeg kommer til å dra direkte til kiropraktoren igjen, hvis problemet skulle vende tilbake!! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...