Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 hei,,er 20 uker på vei nå å har så lyst til å ta litt sol,,kan ikke tenke meg at det skal være farlig,,men må høre lell,,noen som har nå meninger om det?
benedicte&smiley Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 det er ikke farlig, men selvfølgelig: ikke for mye. jeg spurte legen. jeg tar selv sol, deilig:)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Sol ivei, men pass på så du ikke blir overopphetet! Sett på viftene og drikk vann før og etter! )
MillaMia Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Så akkurat på tv at en forsker mener at solarium 2 ganger i uka gir mer D-vitamin enn tran hver dag;=) Jeg soler i vei jeg, deilig;=)
snehvit77 Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Jeg var til legen i dag og spurte om det, og hun anbefalte det ikke... Jeg tror nok jeg kommer til å gjøre det uansett. Skal til kanariøyene i mars/april og har ikke lyst til å se ut som et lik der jeg går rundt i bikini. Men kommer nok til å være forsiktig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå