Gå til innhold

SUSANNE EMILIE eller EMILIE SUSANNE?? Hva synes du om navnet?? Håper på mange svar :)

Anbefalte innlegg

Susanne Emilie?

Emilie Susanne?

Susann Emilie?

Emilie Susann?

1) Hvilket av disse navnene synes du vi skal velge? og hvorfor?

2) Synes du navnet er fint?

3) Vi vil helst bruke hele navnet til daglig. Blir det for langt og tungvint?

Fortsetter under...

1) Jeg synes dere skal velge Susanne Emilie eller Emilie Susann.

2) Jeg liker Emilie best av navnene, det er kjempefint. Men Susanne er et fint navn det også, jeg har bare ikke noe særlig forhold til det.

3) Det er ingenting i veien for at dere kan prøve å bruke hele navnet til daglig:) Men det er jo litt langt da, så jeg vil tro at det kan komme til å ende med at bare ene navnet blir brukt, for det meste i hvert fall...

Lykke til! :)

Annonse

Skal ihvertfall prøve å hjelpe deg...

1. Emilie Susanne - synes det klinger best bare

2. Ja, det er et fint navn!

3. Jeg tror det kan bli for langt og tungvint til daglig, ja. Da er kanskje Emilie Susann litt lettere?

Skjønner det er vanskelig.

Susann Emilie. Fordi det klang best. Og siden dere skal bruke begge navnene er det best med Susann istedenfor Susanne, og også fordi ikke begge navnene ender på e da. Og ja, det er et fint navn:)

Gjest Antarctica

Jeeg syns kombinasjonene var lovlig lange, og mye e-lyd på rad. Jeg ville ha bytta litt rundt og smakt på:

Eva Susanne

Synne Amalie

Sanna Emilie

Ellen Susanne

Susanna emilie

Susanna Eline

Elina Susanne

Ella Susanne

Eli Sunniva

Sanna Eline

Sunita

det siste legger jeg til for egen regning, det er vel egtl indisk, men det klinger jo fint.

Annonse

Tusen takk for svar :) !

Så på SSB at flest har kombinasjonen Susanne Emilie... Vi har fortsatt ikke bestemt oss da. Mulig det blir bare Emilie fordi det blir et kortere navn. Vi kan evt kalle neste barn Susanne dersom vi får en jente senere. Flere som har forslag til hva hun kan hete?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...