Gå til innhold

To har blitt til en...


Fru Kolibri

Anbefalte innlegg

Da var jeg på UL i dag igjen og to var blitt til bare en....det ene fosteret inni der hadde ikke noe hjerteslag lengre så gyn konstanterte at det var dødt. Trist men kanskje et lettere svangerskap med bare en da. Nå er jeg jo livredd for å miste det andre lille nurket også....

SUKK.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trøsteklem til deg vennen...

Det går nok bra skal du se..

du får vell godt med oppfølging tenker jeg..

lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så leit!

Bra at du klarer å se noe positivt i det!

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skjedde meg i begge svangerskapene.forrige gang mista jeg i uke 9, er gravid nå i uke 29, og mista ca uke 7.Legen sa at det er mer vanlogere enn folk tror, men at mange ikke vet det, fordi i uke 18 er det ikke noe mer å se,så da får de aldri vite det. du trenger ikke å bekymre deg for denne, jeg gjorde det ikke i noen av mine svangerskap. er bare så takknemlig at en har det bra.

 

dette går bra skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ville bare fortelle deg at jeg var i gjennom det samme for 8 år siden!

 

var på en tidlig UL i uke 7 - 8 og da var det 2 , men det var bare den ene som hadde hjerteslag!

Og den som levde var litt større enn den andre!

 

Jeg var livredd for å miste den andre også, men det gikk helt uten problemer,bortsett fra at jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme i dei 19 førte ukene!

Antagelig fordi det hadde vært 2!

 

 

Legen sa at den døde tvillingen skulle absorberes av kroppen min, og neste gang jeg var på UL var den borte!

 

Jeg hadde ikke blødning eller noen ting!

 

Og sønnen min som i dag er 8 år kom 1 dag før terminen!

 

Legen sa også at det ofte kan skje slik at det kan være 2 i utgangspunktet men at den ene dør og blir absorbert av morens kropp!

 

Men når man er på den ordinære UL i uke 18, er den som døde borte, og ingen har visst at det hadde vært flere enn 1!

 

Er helt sikker på at du ikke skal bekymre deg, for dette går nok bra! :-)

 

Lykke til!

 

Klem fra en prøver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...