Gå til innhold

Og hva er det mest unyttige baby-utstyret?


-carina-

Anbefalte innlegg

Dere kjøpte helt sikkert inn ett eller annet før fødselen som dere tenkte at dette MÅ dere ha... Men så har dere ikke brukt det mer enn èn gang... Hva er det??

 

For min del tror jeg at det er hettegensre... (Det ser jo "kult" ut, men lite praktisk med den hetta som alltid er i veien!) Bleiebøtta bruker vi jo, men er ikke akkurat billig å kjøpe refill til den hele tiden. Kunne like godt ha klart oss med en vanlig søppelbøtte og små-poser til å knytte bleiene igjen i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Voksiposen. Stor og klumpete. Aldri brukt og kommer nok ikke til å gjøre det heller, med mindre det blir maaaange minusgrader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hvis du synes det er kjipt med refillen til bleiebøtta, så kjøp hundeposer på butikken. Koster en tier eller noe for 50 stk. Gjør akkurat samme nytten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stativ til badebalja!!! uten tvil... Er et herk å løfte balje full av vann til dusjen for å tømme...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 6 liters fryseposer/brødposer når jeg ikke skifter hjemme. Men merker jo at nå som vi så vidt har introdusert fast føde lukter det litt mer, synes ikke bleiebøtta tar bort all lukta. Så jeg kommer til å bruke sånne poser hjemme også. Men kanskje kjekt med hundeposer, de er jo svarte, så da slipper man å se noe også! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp ammeputa! var slike isoporkuler i den, og de flyttet seg når jeg la snuppa oppå, veldig upraktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle de dusinvis med bodyene i str 56... Er da faktisk en grense for hvor mange hun klarte å skitne til... Har mange som aldri ble brukt engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammeputa!!! Den var kun nyttig å bruke som lang pute mellom knær/ankler når jeg hadde bekkenløsning - og det er vel ikke det den er designet for;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...