Gå til innhold

Hva er det mest nyttige baby-utstyret?


-carina-

Anbefalte innlegg

Før dere fikk babyen kjøpte dere helt sikkert inn en drøss med ting, eller kanskje ikke?! Men hva er det utstyret dere har kjøpt som dere har fått aller mest bruk for av alt sammen?

 

For min del tror jeg at det må være alle gulpeklutene!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bleiebøtta! Genialt! Er verdens lateste når det gjelder å ta ut søpla OG badet ligger i 2. etasje, så den har vært helt nødvendig her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vippestolen!! Lillegutt elsker den ennå! og Voksi-posen! Har brukt den masse!!

 

Nevner babycallen og jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det må være Baby bjørn vippestol. Har brukt den lite om gangen, men er veldig pop når vi spiser middag og trenger armene fri. Og nå er hun begynt å vippe som en gal og le samtidig. Veldig gøy å vippe mens hun spiser grøt...grøt utover alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil gulpekluter (storgulper de første mnd) og bleiebøtta.. Er som en over her veeeldig lat med søpla :)

 

Babycallen er også nyttig, vippestol, og min gamle tripp trapp stol!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det må være vogna, vippestolen og babycallen. Soverommet er i 2.etg. Gulpekluter (som også er koseklut) og babygymmen kommer tett etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det må være leandervugga,har brukt den masse også tett etter følger huska som både spiller og husker av seg selv genialt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleibøtta! Den er topp! Og er superfornøyd med voksiposen!

Er kjempeglad for de små klærne i str. 50 jeg kjøpte, snuppa va så lita og hadde omtrent ikke klær som passet, er glad jeg kjøpte noen vaffal!

Lammeskinnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektrisk vippestol med vibrering fra Fisher Price må være et av de beste kjøpene. Desverre vokste hun ut av den i midten av desember da den bare gikk til 8 kg.

 

Ellers kunne vi ikke vært foruten lammeskinnet og chicco smokken.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil babygymmen... Hun har hatt KISS og magemusklene var veldig dårlig utviklet ved 3-månedskontrollen... men fikk jobbet seg sterk i babygymmen :)

 

Samt stellekommoden fra IKEA... Og skinnposen hennes som hun har i vogna... Kjempegod...

 

Og leiligheta jeg kjøpte rett før hun kom til verden :)

 

Er egentlig ganske fornøyd med det meste tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har vært mest glad i i småbarnsperioden med mine tre små har utvilsomt vært voksiposen - og alt ulltøyet fra nøstebarn. Det brukes igjen og igjen og igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte en babygym fra en lekebutikk som aldri falt helt i smak. Til jul kjøpte vi en ny til henne og den storkoser hun seg med.

Det beste kjøpet er garantert speilet vi kjøpte til bilen som er plassert på setet foran henne slik at vi kan se henne når vi kjører og i tillegg får hun sett på seg selv. Hun elsker å titte på seg selv i speilet, det var en periode der hun lo bare hun så et speil. Hun sluttet å skrike på hver kjøre tur etter innkjøpet av det speilet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gulpekluter, vippestolen(selv om hun bare bruker den når hun får grøt)

 

Babygymmen sørger for at jeg får spist frokosten min i fred! :-)

 

Ellers synes jeg den puslematten vi kjøpte på Nille har vært fin å ha, da har hun sånn passe hardt underlag å ligge på, fin til å øve opp krabbinga, o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...