Gå til innhold

hehe.. e det en anonym her som diskutere me sæ sjøl???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært flere sånne "litt på kanten" innleg her .. å en anonym som kommer me sikkeli teite ting å så di neste to tre svaran e det en anonym som e sikkeli sikkeli enig.. hehe

nån som diskutere me sæ sjøl her????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, jeg har tenkte på akkurat det samme, men turte ikke si det...

Skrevet

sånn er det alltid her inne-hehe alltid en el anonym som diskutere med seg sjøl

Skrevet

*ler*...tenkte det samme...hehe..

Skrevet

Tror nok det, ja. Så dessuten på "Hvilken utdannelse har dere"-tråden, og der var det veldig mange som var leger, og samtlige var anonym... Jaja, har litt vanskelig for å tro at det yrket er SÅ godt representert her, men...? :)

Skrevet

Jeg har også tenkt det samme. Og så tror jeg mange legger litt på her, og da er "anonym"-knappen gos å ha:)

Skrevet

hehehe :)) Småsenile folk som prater med seg selv??

Er jo forsåvidt av seg selv man får de beste svarene... eller... kanskje ikke... :)

Skrevet

Det er godt mulig at det er så mange leger her... Skjønner godt at de som er leger ønsker å være anonyme. Nå er ikke jeg lege, altså, men i helseyrke selv. Og jeg vet hvilke forventninger som stilles til en fordi man er der. Da tror alle at en kan alt. Og de som er leger ønsker nok å være anonyme for å slippe å få masse helse-spørsmål her inne. Selv om de er leger er det ikke sikkert de kan så mye om barn...

Men ellers er jeg helt enig, altså. Det er nok en eller flere anonyme som leker seg her inne med å skrive teite innlegg og deretter lage teite svar selv for å hause opp stemningen. Vi får gjøre så godt vi kan for å overse dem!!

Skrevet

jeg må bare le jeg, de innleggene er til tider så åpenlyst laget for å produsere at det nesten er morsomt at folk snapper på, jeg bare svarer med samme mynt, også venter jeg i spenning på anonymes svar ! Alltid moro når de kommer med dritt og tror vi blir fornærmet ! Er noen som henter seg oppmerksomhet på denne måten tror jeg !

Skrevet

*ler :-)

la "de" styre :-) De fleste skjønner det vel? Tror dere ikke? Jrg for min del hopper gladelig over eller ikke bit meg merke i sånne innlegg om jeg tror slik :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...