SaftSuse *Overtid* Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Siden jeg er førtegangs, er alt dette nytt for meg... Men de siste dagene har jeg hatt en slags krampefølelse i livmora, er det dette som kalles kynnere?? Det varer ikke lenge, men er ganske ubehagelig... Er 23 uker idag.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Krampe i livmora hørtes veldig ut som kynnere ja! ) Hele muskelen blir helt hard! Litt ekkelt, men ikke farlig! )
SaftSuse *Overtid* Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2007 Puh, godt å vite at det ikke er noe skummelt:-) Blir knallhardt ja, for så å bli myk igjen... Snodige greier! :-P Takk for svar:-)
mamsen til prinsen Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Ja dette er nok kynnere! Man kjenner at hele magen blir hard og stram...dette kan etterhvert bli svært ubehagelig ...kjenner de som må bare stoppe helt opp når dette skjer fordi det er ganske smertefullt...det hjelper stort sett å stoppe opp litt f.eks med gåing når man kjenner dette. Men skulle de begynne å komme veldig regelmessig og være svært smertefulle burde man være obs...når man er langt ut i svangerskapet kan svært hyppige kynnere starte opp fødselen.
Phobia Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Ja høres ut som kynnere. Opptrer gjerne i forbindelse med at du er stresset eller sliten eller mens du trener, såå tidlig i svangerskapet. Har du mye og ofte kynnere bør du kanskje slappe litt mer av og hvile litt mer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå