Gå til innhold

Fortelle det til sjefen i uke 7??? Hjelp meg vær så snil....


Kanutte og prinsen

Anbefalte innlegg

Går inn i uke 7 på mandag, og lurer veldig på å fortelle det til sjefen. Har blitt noe helt forferdelig kvalm den siste uka, og sliter veldig på jobb. Har vært kvalm døgnet rundt de siste 4 dagene, sover dårlig, og greier ikke spise /drikke noe særlig. I dag tilbringte jeg halve dagen på do med brekninger - uten at noe kom opp for hadde jo ingenting i magen. Tror ikke jeg kommer til å greie dette lenger!!!

 

Problemet er at jeg kun er innleid fra vikarbyrå ut april, og bare har jobbet der i 2,5 mnd. Jeg ønsker virkelig fast jobb der etter april - noe de mer eller mindre har lovet meg - men er jo veldig redd for at jobben ryker nå da! Er vel spesiellt stor sjanse for det hvis jeg blir sykemeldt eller noe...

 

Kan aldri tenke meg at jeg holder ut på jobb med mindre kvalmen mirakuløst forsvinner i uke 7...

 

Åååhhh, dette er bare så kjipt!!! Vær så snill å kom med innspill.... hva synes du jeg burde gjøre?? Har allerede rukket å gråte en hel del tårer over dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fortalte det til min sjef og de andre på ojbb siden jeg var blitt så dårlig..jeg har i denne uken vært sykemeldt pga mye oppkast og kvalme...

Men du må kjenne på kroppen din....

Jeg slet mye med dårlig samvittighet, men det skal vi ikke ha, vi skal ta det med ro og nyte at vi er blitt gravid..litt vanskelig når man er dårlig hele tiden....

Jeg ville snakket med en lege hadde jeg vært deg...

Jeg skal ringe min lege på mandag..for jeg orker rett og slett ikke å være på jobb når jeg er så dårlig som jeg er....

Lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, tror nesten jeg må det jeg og... det blir ikke noe kjekt i så fall. kommer sikkert til å bare grine jeg.... =(

 

Skal i alle fall ringe til legen på mandag - jeg holder ikke ut!!!!

 

Hva gjør dere forresten for å lindre kvalmen? Har kjøpt seabands jeg, men de hjelper ikke en plass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var kjempekvalm, og fikk resept hos legen på å ta Prostafen, helt vanlige respet frie reisesyketabeletter! De fungerer kjempebra på meg. Kunne ta 1-2 maks 2 gang pr dag.

 

Lykke til

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...