Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #1 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg har fått påvist PCO i dag og har lest endel på siden her. Jeg forstår ikke hva alt er, kan dere hjelpe meg med det? el? ul? Hva er de medikamentene dere går på? Hva hjelper det for? Og er det noen av de som kan gi alvorlige bivirkninger, eks livmorkreft? Jeg ble sendt hjem med p-piller og beskjed om å komme tilbake når jeg har bestemt meg for å for å få barn. Jeg husker som 14-15 åring at gynekologen sa jeg ville få problemer med å bli gravid, og fått masse p-piller for at syklusen skal være riktig, men det har ført til mange andre problemer, eks helt tørr under sex, så sluttet på p-piller for ett år siden. Jeg har også en sønn på fire år. Jeg ble gravid da jeg brukte p-piller, glemte dem en helg. Men nå har samboeren min og jeg prøvd en liten stund uten å lykkes. Jeg vet ikke hva syklusene mine er, men skulle ihvertfall hatt mensen for to uker siden, men jeg er ikke gravid. Jeg tror ikke jeg har eggløsning heller.. Etter at jeg fikk sønnen min var jeg tilnærmet frisk, jeg hadde aldri noen problemer, men så møtte jeg min nåværende samboer, begynte på p-piller og alt har bare blitt problemer etter det.. Jeg er glad jeg har fått en diagnose, men lei meg for at de skal være så vanskelig å bli gravid.. Og hva med insulin-biten, kan dere fortelle meg noe om det.. Føler jeg har fått litt lite info av gynekologen min etter å ha lest på denne siden, for jeg skjønner ikke så mye.. Ha en fin kveld alle sammen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7762315-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindynatt Skrevet 13. januar 2007 #2 Del Skrevet 13. januar 2007 finn deg heller en ny gynekolog samt sett deg ned, google etter informasjon.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7762315-hjelp/#findComment-7773748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå