Gå til innhold

Noen fra BERGEN, Kongsberg omega eller drammen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei....

Jeg er 15 uker på vei og bor i Kongsberg, men jeg pendler til Bergen. Vi har ikke helt bestemt oss for hvor vi skal bo, men jeg vil gjerne komme i kontakt med gravide i begge byer... Jeg går på skole i Drammen, så hvis det er noen fra Drammen her så ta gjerne kontakt dere også.. :)

Håper på mange svar og nye vennskap!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sukk lyst å bo i drammen igjen i å...sukk....

Skrevet

Heisann!

Jeg bor i Bergen og er 15 uker på vei.. Er du ofte her i byen?

Skrevet

Jeg bor i Bergen og er 12+1 på veg:)

Skrevet

Jeg bor i Bergen(Åsane) og er 12+4 på vei :)

Skrevet

Askøy her..

steike så mange det var frfa Bergen her da..

er 16+3...

Skrevet

Hei!

Jeg bor på Kongsberg, og er 16+4 uker på vei med nr. 2.

Skrevet

hei!!

så du bor i kongsberg, hvor i kbg bor du, er du herifra?? kanskje vi kjenner hverandre fra før av!!!! jeg bor på steglet, nærmere bestemt svartås, dette er min nr 1 og jeg er 24 år. jeg er 16 uker :)

klem fra may

Skrevet

Jeg bor i Bergen! 12+6 uker på vei:)

Skrevet

Hei!

Jeg bor i Kongsberg men er opprinnelig fra Bergen. Vi har kjøpt oss hus på Hindtåsen, og jeg er 32 år.

Klem Tone

Skrevet

hei liten spire i magen... hvor i bergen bor du?? vi bor på laksevåg..eller bor snart, jeg flytter i mars.. jeg er 16+3 uker på vei og er 24 år... skal prøve å sette opp et treff i slutten av mars... håper du vil være med... klem fra may

Skrevet

hei Tone... bor du på hindtåsen, der bor en veldig god venninne av meg, kommer fra henne akkurat nå. det er barnimagentreff på barolo til lørdagen kl 1500... skal du dit?? klem may

Skrevet

Hei!

Sorry, dette så jeg litt sent. Jeg får heller prøve å få med meg et treff en annen gang, det hadde nok vært koselig.

Tone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...