Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Sier dere i fra? Jeg HATER det...Men jenta mi synes det er gøy, mannen min greit...og det er selvfølgelig svigers.. Gruer meg til å besøke dem.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 besteforeldre som kysser hverandre, eller når de kysser dine barn ?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Kysser mine barn ja...hverandre har jeg aldri sett.
blond Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Kyssing på munnen synes jeg er forbeholdt kjærester.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 mine foreldre kan nusse gutta på munnen, svigers er mer reservert når det kommer til kroppskontakt. Tror ikke mine foreldre gjorde det med oss. Merker at når barna blir eldre slutter en automatisk å kysse på munnen. Hadde selv ikke orker å henge meg opp i det, og gjør det slik at du gruer deg å reise dit pga. kyssingen bør du enten ta det opp eller være ærlig mot deg selv om det igrunnen er noe helt anne som irriterer deg. Må si for min egen del av jeg ikke synes det er topp med kyssing på munnen, men det er ikke en sak jeg lager noe styr rundt. Går over, og det motsatte hadde vert verre.
Millamor - 77 Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 besteforeldre eller foreldre, synes ikke man skal kysse/nusse barna på munn. Det er kjærste greie. Synes det er så feil når foreldrene kysser barna sine på munn. Men,men vi er forskjellige
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Jeg sier til gutten at voksne susser på munnen, og barn kan susse på kinnet osv.. Liker ikke at besteforelrene skal susse på munnen, skjønner ikke helt hvorfor de absolutt må susse på munnen heller.
Askepått Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Synes ikke det er noe galt i å susse barna sine på munnen, herlighet altså. Alt skal nå også være galt for enkelte. Det er små barn, og det finnes ikke noe galt i et lite suss på munnen.
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #9 Skrevet 13. januar 2007 Askepått; vi er jo heldigvis alle forskjellige og man kan vel ikke rakke ned på andres meninger om ens egne barn?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #10 Skrevet 13. januar 2007 Bryr meg ikke om det i det hele tatt. Men skal love deg at hun gir ingen nuss på munnen uten at hun vil det selv. Litt sta kanskje...hehe Men at hun gjør det bryr jeg meg ikke om. Men vi er forskjellige!
JegMamma! Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Her i huset er det gutten vår selv som vil kysse på munnen! Han kommer og presser seg på (bare på mor og far)... og da er det jo heller ikke lett å avvise han :-). ikke det at jeg og faren kysser hele tiden, langt ifra, men han har jo sett det og synes det ser morsomt ut. Regner med at gutten har vel bare hengt seg opp i dette for en periode, som en annen sier her; at uansett om det er besteforeldre eller foreldre (eller barnet selv) som kysser på munnnen - så er det bare for en periode og vil nok gå over fra begge parter når tiden er inne for det. (Og så er det fullt kjør igjen sånn i 16-17-18-årdalder ;-)) Men skjønner problemet ditt, man har jo så ulike grenser når det gjelder kos og intim-sfære. Synes heller ikke det er noe i veien for at du sier fra, f. eks i tosomhet med en av dine svigerforeldre – hvis det ellers er et naturlig og godt forhold mellom dere. Hvis ikke, tror jeg bare jeg hadde prøvd å ikke bekymre meg mer. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #12 Skrevet 15. januar 2007 Jeg sa fra til svigers da de kysset gutten min på munnen da han var baby. Mange i familien har munnsår (herpes) og det vil jeg ikke at han skal bli smittet av. Når man har som vane å kysse er det lett å glemme det når man har utbrudd ( tok svigerfar på fersken). Man smitter jo veldig fort med forkjøleser osv også da hvis hele familien skal få kysse. Nei, det holder med kos synes jeg, og det må det være lov til å si fra til familien om. Det er jo aldri gøy å si fra da, men jeg gjorde det i hvert fall...
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #13 Skrevet 15. januar 2007 Jeg personlig mener at kyss på munnen er erotisk, så i vårt hjem er det forbeholdt mannen min og meg;-) Vi kysser datteren vår på kinnet, men aldri på munnen.
blåbæret Skrevet 15. januar 2007 #14 Skrevet 15. januar 2007 Her kysses det på munn, og han velger ut med omhu hvem som har gjort seg fortjent til det eller ikke. Dette er en liten fase som vil gå fort over. Jeg hadde syntes det var mer sårende om svigermor ikke ville susse han tilbake enn at hun gjør det. Men vi er alle forskjellige, men det er viktig å ikke gjøre våres seksuelle tanker til barnas.... Det er IKKE noe erotisk med å susse et lite barn på munnen spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #15 Skrevet 15. januar 2007 Gutten min fikk visst den vanen fra barnehage"tantene" han.. Ikke norske, så de har kanskje et annet syn på det enn mange andre, men jeg liker det ikke. Gjør det ikke selv heller, understreker at vi nusser og koser på kinnet. Heldigvis kjenner vi ingen nå som kysser gutten på munnen.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #16 Skrevet 15. januar 2007 I familien min er det faktisk motsatt! Jeg er tante til en gutt hvor foreldrene forventer at vi skal kysse han på munnen når gutten selv vil. Jeg er ikke vant til det fra barndommen og syns det blir helt feil. Faren min, altså bestefaren hans, nekter å kysse gutten på munnen. Hvis det virkelig plager deg syns jeg du kan si det til mannen din slik at han tar det opp med dem. Det bør ikke være din oppgave siden det ikke er dine foreldre.
Synnøve_Solbakken Skrevet 15. januar 2007 #17 Skrevet 15. januar 2007 Hos oss prøver besteforeldrene å kysse på kinnet, mens gutten vår SKAL kysse på munnen. Han nekter å kysse på kinnet...slutter vel med det til slutt.
Mammaen til ... Skrevet 16. januar 2007 #18 Skrevet 16. januar 2007 Herregud, hva gjør det om de kysser på munnen? Spesielt hvis jenta de synes det er greit? Her kysser vi hverandre, og er rause med kos, klem og nærhet. Har aldri tenkt at det er noe galt i det! Det er ikke noe av problemet at det er svigers?
2barns mor Skrevet 16. januar 2007 #19 Skrevet 16. januar 2007 Synes ikke at barn skal kysses på munnen av noen jeg. Synes det er ille å se voksne som gjerne både røyker og snuser kysser barn på munnen. Hos oss så er svigermor slik at hun gjerne kysser, men jeg har sagt i fra siden minstejenta var nyfødt, da jeg så det første gangen. Dette har hun IKKE respektert og jeg varsler hver eneste gang jeg ser det. Men tar hun hintet? NEIDA, enda jeg sier fra at jeg ikke liker at hun kysser på barna, klem og kos er helt ok og hyggelig, men ikke kyssing!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå