Gå til innhold

Hvorfor er det så mange som ligger å purker og sover laaaaangt utover dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange i permisjon som jeg har pratet med sover til både 10 og 11.... Tenker dere ikke på når hverdagen kommer og ungen plutselig må tidlig opp? Nei, takke seg til gode rutiner med en gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, det er noen som er livsnytere!!

Skrevet

Jeg har ikke permisjon, jeg er fulltidsstudent, men babyen min og jeg ligger i sengen til rundt 11 hver dag. Det er vår rutine, og du har ikke noe grunnlag for å si at den er dårlig! Det er det som passer oss best, og han sover veldig godt om morgenen. Ser ingen grunn til å vekke en baby som sover så godt. Hvis hverdagen skulle endre seg og vi må opp tidligere så er det ikke noe problem å gradvis stå opp litt tidligere hver dag. Dere anonyme finner mye rart å klage på!!

Skrevet

ååååå....sove lenge....mmmm *drømme*

Skrevet

Herregud.. Hvorfor skal du bry deg med hvor lenge andre sover da? Vi sover lenge, poden og jeg.. Han skal ikke i barnehage før han er 2-3 år så ingen grunn til å begynne å stå tidlig opp om morningen ennå. Ikke alle som er morgenfugler.. Enhver får gjøre det som passer for seg. Antar du har en liten som våkner tidlig og bare er misunnelig på de som har babyer som liker å sove lenge..

Skrevet

Jeg er egentlig et skikkelig A-menneske, til det kjedsommelige noen ganger. Men etter at vi fikk en ny sjef her i huset, ligger vi og drar oss til sånn ca kl 10 hver morgen. Deilig! Endelig klarer jeg å ligge så lenge, rart med det når man er oppe og ammer om natten;-)

Jeg har iallefall tenkt å nyyyte min begrenset permisjonstid til det fulle! Rutiner og hverdagen innhenter oss fort nok likevel;-)

Skrevet