beky Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Nå begynner jeg å bli lei nattammingen og min jente er snart 8 mnd. er vel bare å ta en avvenning? for jeg tror ikke hun har behov for det, men jeg vet ikke om jeg orker... Hvor lenge ammet dere om natten? Måtte barna avvennes eller sluttet de av seg selv?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 I følge hs kan man begynne nattavvenning etter 6 mnd. La gjerne feks far ta ungen om natta da. Lettere når det ikke lukter melk!
1+1=2* Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Jeg ammer fortsatt sønnen min. Han er snart 8 mnd. Helsesøster har sagt til meg at jeg skal vente med nattavvenning til han spiser to måltider med fast føde om dagen. Her går det litt tregt med tilvenning til fast føde, så vi må nok vente litt før jeg slutter å amme om natta...
En_av_hver Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Snuppa mi var ca 6 mnd.....hun slutte av seg selv. Våknet senere og senere for å få mat og til slutt våknet hun ikke før klokken 7 om morgenen:-) Veldig lettvindt ja....... Føler jeg var litt heldig med den:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå