Gå til innhold

Raping på natten


Yana

Anbefalte innlegg

Det er så vanskelig å holde seg våken nok til å få ho rett opp for å rape etter amming på natta. Hva gjør dere?

Uten raping blir ho ofte urolig.Hadde bare rapen komme med en gang, men det tar tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns også det er vrient å få rapet han på natten, den kommer liksom aldri og jeg lengter sånn tilbake til søvnen..

Men tror de sjelden får så mye luft når de spiser om natten egentlig, lillemann spiser iallefall veldig konsentrert og kjapt og i halvsøvne.

Kanskje de ikke behøver å rapes om natten ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme!

Han spiser, men er ofte urolig - så tror nok han får i seg luft, men det kommer liksom aldri noe rap. Han våkner liksom til, med en gang jeg legger han på skulderen/brystet for raping. Så da vil han sutte igjen, sovner ved puppen, og våkner når jeg vil at han skal rape. Kan sitte leenge med han på skulderen, men rapen kommer sjelden på natten. Så er jeg redd for å legge han når han sovner ved puppen, for han er litt gulpete, og da er jeg jo redd han skal bli kvalt av spyet sitt. Huff, hva skal en stakker gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting - skifter dere bleier på natten ?

Jeg skifter ikke tissebleie, den får vente til han våkner mellom 7 og 8.

Bæsjebleie må jeg jo skifte, synes jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEt har så langt kommet minst 2 bæsjebleier på natta, og de skifter jeg. I natt skifta jeg i senga og ho roa seg fortare. Har badet med dør inn til soverommet så det går greitt å gå fram å tilbake med klut og bleie.

Ho har nå tatt mannen sin sin plass i dobbelsenga og han har tatt sofaen.

Tror faktisk alle tre trives med det. han må ha søvnen sin for å fungere og kunne hjelpe meg på kvelden etter jobb.

Gjorde et impulskjøp på nettet i går. Las om ammemadrass i et innlegg her og så kjøpte jeg det. Tenkte på det etterpå at med raping så må jo barnet likevel flyttes, og ammemadrass vil kanskje miste litt av nytten. Håper den kommer i morgen så jeg får prøve. Det blir iallefall tryggere å ha ho senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han sovner igjen straks gjør jeg ikke noe forsøk på å få opp rapen.. Men blir han liggende litt urolig, så gjør jeg det, for ellers faller han ikke til ro igjen..

 

Vi skifter også bleier i sengen på natta. - og kun bæsjebleier..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

av og til får jeg henne til å rape om natten, men de gangene hun virkelig sovner skikkelig da er det så og si umuilig å få hun til å rape, men da har jeg pleid å legge henne igjen og da sover hun videre uten å være urolig.. jeg skifter kun bleie om natten hvis hun har bæsjet, da har jeg ikke lys på, kun så vidt at jeg ser noe, men det går fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...