ett til! Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 sorry,men kan noen forklare meg hva stripping er? da jeg leste dette først,tenkte jeg på vanlig stripping(der dama tar av seg klærne osv)men fant fort ut at det ikke var snakk om det... så hva er dette??
Lapez Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 er vel noe med at JM er å tar på livmortappen eller noe...
Mamman til to herlige gutter Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 jeg blei strippa i dag, har 9dager igjen til termin og har gått med kynnere som har blitt vondere... stripping er når jordmor eller lege undersøker deg vaginalt og tar ett tak i livmortappen, røsker og sliter litt for å framkynne rier.. det kan være ubehagelig, særlig hvis du har bekkenløsning.. men det er overleveligt altså!!
anjelixa_fikk jente 14 mars :) Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 jeg fikk også gjort dette med min første og det var dritvondt, jeg mener ikke å skremme noen men hos meg funka det ikke i det hele tatt. så ved nr to sa jeg i fra om at det var uaktuelt at de fikk foreta noen form for stripping... jeg har ikke noen tro på det, min nåværende jordmor er enig så det er visst delte meninger om akkurat dette med den typen "hjelp"
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Jeg var nettopp inne på sykehuset og ble strippet. Det gjorde ikke vondt. Jordmor sa at det kunne starte fødselen, men det trengte ikke å gjøre det.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Hmm, jeg var på kontroll i går og legen tøyde i livmortappen for å modne meg sa han. Er dette det samme som stripping da????
Mamman til to herlige gutter Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 det er det samme som stripping ja.. er ikke alle som synes det er vondt, jeg synes det var litt ubehagelig i dag for hu tok skikkelig godt tak og tøyde godt!! begnte å blø bittelitt etterpå..
Bea80 & Gullgutten Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 Hehe så jeg har egentlig blitt strippet uten å vite d ? HAHAHAHA;) Det var ikke så veldig vont hos meg, bare ubehageligt. Merket kun litt stikkinger utover kvelden, men ikke noe mer enn det!!!! Hmmm, får heller prøve og lure gubben i kveld, på oppfordring fra legen;);)
Mamman til to herlige gutter Skrevet 12. januar 2007 #10 Skrevet 12. januar 2007 du får lure gubben ja ... hehe.. men husk at han må være inni litt etter han har tømt seg , og prøv å "holde" på spermen i noen minutter etterpå... hehe... good luck :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå