Gå til innhold

Blir så fortvila over dattera mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 3 måneder, og i går fikk hun feber. I hele går fikk jeg i henne vanlig med mat, men i dag derimot... Tror hun har drukket toppen 4 dl mme i hele dag. Liker absolutt ikke når jeg ikke får mat i ungene mine!

Hun har hatt 39 på det meste i feber. Det var i går på kvelden å da fikk hun en paracet. Hele dagen i dag her hun ligget på 38-38,5.

Hun har diarè, tror jeg har byttet 20 bleier i dag...

Hun har i lang tid pattet på hendene sine å jeg ser litt hvitt på den høyre hjørnetanna.

Er det tanna som er årsaken til feberen å matnekt?

Storesøstera hadde 40 i feber på hver tann hun fikk..

Trodde ikke jeg at hjørnetennene kom nå, før fremtennene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vår fikk først de to nede, og deretter fikk han begge hjørnetennene oppe. han så ut som en vampyr ;)

nå er de i midten kommet oppe også, og han ser helt annerledes ut plutselig, med munnen full av tenner når han smiler

Skrevet

venninna mi er overbevist om at gutten hennes har hatt diare i en uke, pga tenner, og hs er enig.

har ikke samme erfaring selv.

Skrevet

Spiser han mat da?

Det irreterer meg mest at jeg ikke får i henne så mye mat.

Hun er egentlig veldig veldig glad i mat.

Skrevet

Jeg har også vært fortvila over dattera mi i flere dager nå pga AKKURAT det samme som du beskriver. Og i dag kjente vi en ny tann!!

Skrevet

Kanskje det er omgangsyka som er ute å går? Det har iallefall Lukas fått nå.

Han eeelsker mat, men den siste uka har det vært et mareritt å få i han noe.

På mandags natt kasta han opp 4 ganger og hadde to bleier med diare. På onsdag begynte det igjen med diare, og siden har han hatt det. Han er 6 mnd forresten.

Det er veldig viktig å få i babyer med diare rikelig med væske, de tåler ikke like mye uttørring som oss voksne.

Lukas spiser vanligvis 2 grøtmåltider og 1 middagsglass om dagen. Nå får han kun vann, melk og biola med blåbær, det hjelper bakteriefloraen i mage og tarm.

Snakket med hs og hun sa det gikk over av seg selv etter noen dager. Det viktigste var å få i han masse væske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...