Heffalump mamma Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Hun er 3 måneder, og i går fikk hun feber. I hele går fikk jeg i henne vanlig med mat, men i dag derimot... Tror hun har drukket toppen 4 dl mme i hele dag. Liker absolutt ikke når jeg ikke får mat i ungene mine! Hun har hatt 39 på det meste i feber. Det var i går på kvelden å da fikk hun en paracet. Hele dagen i dag her hun ligget på 38-38,5. Hun har diarè, tror jeg har byttet 20 bleier i dag... Hun har i lang tid pattet på hendene sine å jeg ser litt hvitt på den høyre hjørnetanna. Er det tanna som er årsaken til feberen å matnekt? Storesøstera hadde 40 i feber på hver tann hun fikk.. Trodde ikke jeg at hjørnetennene kom nå, før fremtennene..
Gjest econia Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 vår fikk først de to nede, og deretter fikk han begge hjørnetennene oppe. han så ut som en vampyr nå er de i midten kommet oppe også, og han ser helt annerledes ut plutselig, med munnen full av tenner når han smiler
Gjest econia Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 venninna mi er overbevist om at gutten hennes har hatt diare i en uke, pga tenner, og hs er enig. har ikke samme erfaring selv.
Heffalump mamma Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2007 Spiser han mat da? Det irreterer meg mest at jeg ikke får i henne så mye mat. Hun er egentlig veldig veldig glad i mat.
Fjusa Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har også vært fortvila over dattera mi i flere dager nå pga AKKURAT det samme som du beskriver. Og i dag kjente vi en ny tann!!
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Kanskje det er omgangsyka som er ute å går? Det har iallefall Lukas fått nå. Han eeelsker mat, men den siste uka har det vært et mareritt å få i han noe. På mandags natt kasta han opp 4 ganger og hadde to bleier med diare. På onsdag begynte det igjen med diare, og siden har han hatt det. Han er 6 mnd forresten. Det er veldig viktig å få i babyer med diare rikelig med væske, de tåler ikke like mye uttørring som oss voksne. Lukas spiser vanligvis 2 grøtmåltider og 1 middagsglass om dagen. Nå får han kun vann, melk og biola med blåbær, det hjelper bakteriefloraen i mage og tarm. Snakket med hs og hun sa det gikk over av seg selv etter noen dager. Det viktigste var å få i han masse væske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå