Gå til innhold

Juni: Tannpuss :o)


Frk B og Elias

Anbefalte innlegg

 

Hvordan gjør dere det med tannpuss? Før tennene kom hadde vi så supre rutiner, men nå som tenne skal pusses også er de litt ødelagte.

 

Før var det pysj, grøt, pupp, natta og det funket supert. Når pusser dere tennene til poden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har : grøt, pysj og pupp. nå er det tannpuss helt til slutt før han bæres i seng. det blir bare krøll hvis han sovner på puppen..

 

meeen, han liker ikke å pusse tennene.det gikk fint de første ukene. nå har vi hver vår..og det går kanskje litt bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har: grøt (på kjøkkenet), tran, pysj og tannpuss (på badet). Også legges hun med pupp rett før hun sovner.

 

Vi har også gått til anskaffelse av en tannbørste nummer to, da hun nekter å gi fra seg den hun holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja smart med 2 stk . mam har noen tannbørster som er litt lengre enn de små halvrunde fra jordan!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kveldsmat (pupp og grøt) før badet og tannpussen; så en liten påtår før lillemann er i seng.

 

Har vært vrient å få til å pusse de 4 tennene hans de siste dagene; montro om det er ømt i gommen og at det er flere riskorn påvei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mat, pysj, tannpuss..

Jeg pusser litt først, tassen leker litt med en annen tannbørtse..

Etter jeg har pussa så godt jeg kan.. ikke så lett bestandig tunga er i veien.... Så pusser tassen tenna sine med den andre tannbørsten litt selv.. noen ganger samtidig som meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...