Gå til innhold

nytt magebildet!!

**chrissy-the sweetest thing**

Anbefalte innlegg

hvis noen vi se,,,,nå har jeg blitt stor!

var forresten på ul i dag,tv 1 har bestemt seg for å være snill mot meg å legge hodet sitt ned så nå ligger de begge med hodet ned å da sa legen at jeg kan kanskje få med meg en vaginal fødsel alikevel :-D

de veier forresten 1480 og 1400 gr ca,så de vokser godt og likt!

så ut om ordentlige babyer nå,gleder meg enooormt mye å er så stolt over magen min!

ser du "svanger" jeg er hppy nå.hihi

midt oppi kvalmen,oppkast,depresjon og smerter så er dagen i dag den beste på lenge.det at jeg fikk se dem å vet at de har det så bra gjør at jeg holder ut en stund til ;-)

Fortsetter under...

tusen takk,selv om jeg synes den begynner å bli i det største laget,men ....!

tror ikke din blir like stor,du er jo så bitteliten i forhold til det jeg var på din uke.men det er jo bare bra det!gud,så tungt å slitomt det er,

er jo ikke alle tvillinggravide som blir så store,vettu;-)

Her er jeg og magen min om dere vil se :) Synes selv jeg begynner å bli enorm til å være 26+6, men større skal jeg vel bli, hehe... Er like stor nå som når jeg fødte datteren vår for 3 år siden, så det er noe helt annet nå ja :) Men det er kjempemoro også da, koser meg med magen og er veldig stolt over den :)))

Annonse

ikke dumt sprs,er ikke lett å vite,,,bare trykk på nickene våre så kommer du inn....

jeg synes nesten at det stoppa opp litt med voksingen etter uke 25 eller no,men har voks veldig på bredden.tvillingene ligger jo på hver sin side:-)så fine mager vi har ,da;-)

Tusen takk for det :) Ja, det har nok en del å si at jeg har vært gravid før, for størrelsen på magen nå ligger på det samme som når jeg var fullgått med datteren vår. Magen kom ekstremt tidlig også denne gangen, så å prøve å vente å si noe til uke 12 var helt umulig, hehe... Jeg er forresten 1,70 høy, så det blir sikkert noe annet når man er 10 cm høyere. Jeg fikk vite på en av de første kontrollene at jeg hadde så lang rygg at det ikke skulle bli noe problem å bære fram tvillinger, men synes det kjennes godt i ribbena allerede jeg da, hehe... Men men, når det ikke lenger er plass oppover så vokser det vel ut på sidene i stedet :)

Synes dere andre har kjempefine mager jeg, og jeg synes ikke de er små :) Jeg har vokst veldig fra jeg var uke 21 også, så det virker som det går til en viss uke og så kommer magen for fullt :)

Er forresten noen av dere andre "plaget" med at blodårene synes veldig godt på magen nå? Jeg ser ut som reneste globusen, kan følge hver eneste blodåre hit og dit, skinner best igjennom i baderomslyset da... Ser så snodig ut, men det er da heldigvis ikke bikinisesong nå, hehe...

Heyhey!

Det var en fin mage!!! Den kan du være stolt av!!!!

Blir helt sjalu jeg! (men det er sikkert tungt å bære på)

Koselig å høre at du er happy! ;)

Magen min har vokst noe helt sykt de siste dagene, og pga det får jeg ikke sove så mye på nettene. Sitter og halvsover på jobben i dag. :)

Er det flere som har fått masse hår/dun på magen, eller som vet grunnen til dette. (jeg bryr meg ikke så lenge de er mye og lyse, men ville bare vite om det er normalt.)

hellu!

magen min vokste på det meste fra uke 20 til 25-26 etter dt har det gått veldig sakte-

magen min ser ut som en hårete basket-ball med alle blodårene og denne kjempetykke streken midt på navlen,masse dun.samb tror han sover med en varulv heheheh.men mine er også helt lyse heldigvis.tenk om det hadde vært bikinisesong nå ja,fint det!haha.har ikke fått strekkmerker enda,men er ikke så veldig nøye på det så lenge ungene har det bra.

andre som har fått noen strekkmerker?

Annonse

fine bilder da ;) Ligner egentlig veldig på min syntes nå jeg dah....Har du gått opp mye foressten og hvilken uke er du i?! Er 29+4 idag så det går da fremover... Enenste jeg har begynnt og bli litt plaget med ryggen ikke noe digg akkurat!! Hvilke kjønn er dine da?! Om jeg for spørre...Venter to gutter jeg(toeggede)...Han ene var visst 1300 og han andre var ca 1100 så det skiller bare litt mellom dem da:) Og godt er det... Er jo ca to uker siden vi også var på kontroll så de har vel vokst litt mere nå tenker jeg... Mor har i hvertfall godt opp mere...Hehe....Jaja håper alt er vel med dere da ;)

Og masse lykke til videre, er jo ganske heldige da syntes jeg som for gå med to selvom det er litt tungt til tider..Og det blir sikkert ikke noe bedre utover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...