Meg og mini med ny spire :) Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 i hele går spiste han mindre enn vanlig. har ALDRI hatt mindre matlyst, og vil helst ha mer mat enn han får igrunnen.. hehe.. han er 2, 5 mnd, og får hovedsaklig flaske, men jeg ammer han også, det lille jeg har. han pleier å spise 120-140 ml , og i går tok han maks 100ml hver gang. i går kveld kastet han da opp heeeeele flaska , kjempemasse.. men var blid etterpå, og sov natta som vanlig, blid og fornøyd i morges også.. i dag har han spist enda litt mindre, men det er jo ikke farlig lite enda.. nå nettopp klarte jeg få i han 70-80 ml bare.. så rant det bare ut igjen.. han har ikke feber. hva kan dette være for noe da? han får collett til vanlig, men på onsdag prøvde jeg å gi han NAN til et par måltider, men den gulper han mer av, så jeg sluttet med . kan det ha vært det han reagerte på?? virker jo rart det også. åsså at det kom dagen etter... æsj, jeg hater at han ikke er "normal"...blir så bekymret for at det skal være noe
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Det kan nok være at han reagerte på NAN'en. Prøv en dag eller to til med Collett så ser du om det normaliserer seg. Er avføring og tissing normalt? Hvis du er bekymret for om han får i seg nok væske kan du prøve å gi han litt vann.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2007 har hatt litt hard avføring i dag,men det har han en sjelden gang. det ordner seg etter1 flaske med litt malt oppi, men "rakk" ikke det før han bæsja og jeg så den var hard. skal gi malt til neste måltid
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Grunne til at jeg spurte var at jenta vår har ikke noe særlig matlyst hvis hun skal bæsje, så jeg tenkte det kunne være slik med gutten din også. Men da er jo det i orden. Jeg husker at jenta vår ble uggen i magen da hun fikk NAN så jeg byttet over til HIPP sin mme. Da gikk det bra. Jeg ville vel sett an morgendagen og så heller ta kontakt med lege dersom matlysten fortsetter å være slik du beskriver. Men er han blid og fornøyd så er det jo lite trolig at det er noe som feiler han tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå