Gå til innhold

Attpåklatten er i boks!! Så her kommer jeg..!!


attpåklatt!!

Anbefalte innlegg

hei igjen!

Sist hadde jeg to kjempe lette svangerskap. Var aldri dårlig eller uvel, men denne gangen er deg jammen anderledes. har vært kjempekvalm og har vært 100% sykemelde i 1,5 uker. begynte på igjen i går i 50%, men det er jammen slitsomt. I dag måtte jeg ta meg en kvalmestillende før jeg kom meg avgårde. Skal i UL i morgen. Gleder og gruer meg... synes UL er det endelige, da ser jeg liksom selv at det er noe der :-) . Er trøtt konstnat, så mannen min føler seg temmelig alene og ensom... ikke mye oppmerksomhet å få fra min siden lengre.

Ser at vi faktisk er nesten like gamle også...selv om jeg er 34..... stilig

 

ha en fin tirsdagskveld...i dag er det TV kveld.... hvis jeg klarer å holde meg våken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Attpåklatt!!!

 

Må bare få gratulere deg. Vet ikke om jeg fikk gratulert deg inne på bli gravid!! Håper å få slå følge med deg da, har IKM i morgen så det blir jo spennende å se!!

 

Lykke til med svangerskapet!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, du måååå komme over du også!!

Takker for gratulasjoner..

Skal du teste i morgen???

Krysser alt eg har!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Er også fersk her inne,har ikke tenkt på at det finnes nett sider for gravide, og hjelpe meg her står jo svare på alt jeg lurer på. Er selv 11+ 0 i dag med første prinsen eller prinsessa i godt voksen alder av 28 . Gleda me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg venter til 2 dager etter IKM...Sist jeg testa på IKM kom plutselig tr 2 dager over IKM....Så nå venter jeg til noen dager over. Har en god følelse denne pp`en,men det er jo litt dumt også for da blir jeg jo ekstra skuffa dersom tr dukker opp.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Eg testet FØR denne gang.. var sååå sikker på at eg var gravid!! Så måtte bare få det bekreftet!! hadde helt roen og skikkelig følelse av at denne gang gikk det. Var og veldig redd for å bli skuffet.. litt derfor eg testet, greit å ta skuffelsen med en gang.. hehe! Men, slapp jo det!

Lykke til!!

Gleder meg til du skriver gravid-innlegget ditt!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...