Gå til innhold

HVOR LENGE HAR DU VÆRT EN "PRØVER"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er snart 28 år og prøver på nr 2..Har et barn på snart 7 år.Er nettopp på veg inn i min 5 pp, når den stygge tanta drar hjem igjen til Bloksberg om noen dager...Ble prøver i august..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 35 år, samboer, ei jente på straks 16 mnd. og 3 pusekatter. Har akkurat kommet i 6. pp nå! Håper spiren sitter snart :)

Skrevet

Nicket mitt sier mye, men jeg gjentar gjerne:

Jeg er 30 år og prøver på nr 1, er i 3 pp nå.

Har ikke hatt verken SA eller MA.

Skrevet

Jeg er 29 år, dette er pp1. Har befruktningsperiode fra 19-22.jan tror jeg det var, hvertfall etter eggløsningskalkulatoren..Så første graviditetstest blir tatt 1-2.feb. Har ingen barn fra før..

Klemme

Skrevet

Bare to uker igjen, så er det to år siden jeg sluttet på p-pillene...

Har aldri vært gravid iløpet av denne tiden heller.

Ventet egentlig mensen i går, men den har ikke dukket opp enda, og da fikk jeg selvsagt et lite håp, fatter ikke at jeg gidder å lure meg selv slik...tanta kommer nok i morgen hun.

Unner ingen å måtte vente så lenge på å bli gravid!

Hilsen ei som skulle ønske hun ble gravid snart :-)

Skrevet

Er 29 år, har en tass på under året og er i 1pp på nr 2!

Skrevet

Tassen satt på 1. forsøk, heldig med den! Kan vel ikke regne med samme farta med nr 2... Men vi håper jo. :)

Skrevet

Jeg er 26 og vi er i første pp etter ma i desember. Da var det ikke planlagt..Men nå vil vi veldig gjerne prøve å få en liten :)

Skrevet

Er en jente på 25 (snart 26!!), og slutta på pilla i midten av august.

Krysser fingrene for at spira sitter snart:o)

Skrevet

12 pp, en SA for 24 dager siden. Håper tanta kommer om noen dager, jeg er SÅ ivrig på å prøve igjen....

*vil så gjerne*

Skrevet

Etter 10 år på pilla sluttet jeg i juni-06. Har hatt en SA siden da, og er i 6pp nå. *lengter etter spire*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...