Gå til innhold

HVOR LENGE HAR DU VÆRT EN "PRØVER"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 22 år, prøvde først 9pp så ble jeg gravid mistet i uke 26, lille mia. har fortsatt renselse etter fotsel men ser på meg selv som en prøver igjen selv om jeg må vente litt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i vår 4pp. 27 år. Har ikke brukt kjemisk prevensjon siden jeg var 16.

Har meget stabil syklus! Burde være gode muligheter... I hope :o)

Skrevet

Jeg er 31, og vi er i vår 9pp nå. Har ingen barn fra før, og ingen SA/MA.

Skrevet

Blir 31 til luka, beg prøvingen i mars i fjor. 1 dødfødsel, 1 sønn og 2 MA.

Skrevet

Jeg er 26 år og vi er i vår 2.pp. Har ingen barn og ingen ma/sa.

Skrevet

tja.. si det.. ikke godt å vite.. lenge nok i alle fall. har en gutt på snart to, å har opplevd to sa.. håpe det va min kvote av dem å at æ ikke treng å opplev d igjen. Bli straks 30 faktisk...

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Skrevet

Her klaffa det etter 3 måneder, tror vi var heldige=)

Skrevet

Jeg er 27 år. Slutta på pilla i juni 2005. Begynte å telle pp i november/desember 2006 og er etter den tellinga i 12pp ;( Ble gravid sommeren 2006. Mistet i SA i september 2006. Er nå i 4 pp etter SA.

Skrevet

29 år, 2pp men tanta kom i dag:( deppa... så starter på min 3 pp... Ingen SA/MA.

Skrevet

Jeg er 26 år, har akkurat gått inn i vår 5 pp.

Har en sønn på 13 mnd, da satt spira etter ett års prøving.

Håper selvfølgelig det går raskere denne gangen

Skrevet

Jeg er 31 år og er i 8pp. Datteren på 2 1/2 år satt på 4 pp så nå begynner jeg å bli lei. Selvfølgelig ingenting mot de som prøver i flere år, men vi ønsker oss småsøsken til tullemor NÅ!!!!!!

Heldigvis har vi ikke hatt noen sa eller ma.

Lykke til med prøvingen!

Skrevet

Jeg har vært prøver siden august/september 2006. Ble gravid i første pp, men mistet etter tre måneder. Nå skal jeg til på min andre pp (første etter SA).

Skrevet

18 år og i første pp etter MA i uke 13 rett før jul. første gang ikke planlagt..

Skrevet

Er 25 år, har to barn fra før, og er nå inne i vår 3.pp.

Skrevet

Vi er i vår 1 pp nå,ferdig med mensen i går,så nå blir det fullt kjør ;)

Har to jenter fra før (ingen av dei var planlagte,hun første var vel halveis planlagt),og er 25 år neste mandag :)

Skrevet

er 28. har ei jente på snart to som ikke var planlagt. Nå prøver vi med nummer to. bestemte oss for det for et par mnd siden

Skrevet

Hei...

Jeg er 22. Slutta på pilla i juni 2006. Ble gravid i juli, men ble opperert for exu når jeg var 6+5. Ble gravid igjen etter en mens, men endte i MA i uke 13, 3januar.

Har bestemt oss for å la kroppen hvile litt før vi prøver igjen. Skal på sykehuset til samtale om en mnd eller to, så det blir i allefall etter det...

Skrevet

Vi startet august 05 med å prøve å få en bebis.... men ikke noe har skjedd enda.....

Skrevet

21 år og vi har prøvd i et halvt år nå så jeg begynner å bli litt utolmodig etterhvert. siden aug 06. men jeg vet jo at det er helt vanlig at det går såpass lang tid, alt kan skje:)

lykke til til alle sammen!

Skrevet

vi er begge 26 år og har prøvd i 4 pp, ingen barn fra før, og er veldig beibisjuk nå:)

Skrevet

8 pp her. Lange sykluser, ca annenhver måned. De blir bare lengre og lengre, og ting tar tid. Venter svar på hormonprøver nå, innvendig ultralyd så fint ut.

Skrevet

...og så er jeg 27 år (:

Skrevet

2pp naa, datter paa 2,5 aar, to MA foer henne, og en MA naa i november. Proever igjen og proever aa vaere like blid!! =o)

Skrevet

Jeg er 24 år og er i 1 pp nå ... har ei datter på 8 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...