Gå til innhold

HVOR LENGE HAR DU VÆRT EN "PRØVER"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten undersøkelse på oss prøvere.

Kan begynne med meg selv, 24 år gammel og vært en prøver i 2 pp.Ikke hatt noen SA eller MA.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en jente på 24, og er i 1pp nå.

Skrevet

Jeg har jo egentlig prøvd i 1 og halvt år,

men har jo blitt gravid 2 ganger som jeg vet om..

Første gang var i juni hvor jeg hadde en SA i uke 8, og andre gang er nå hvor jeg hadde en MA og utskrapning på lørdagen.. (uke 13)

Skrevet

jeg er 24 år, og sluttet på pillen (cerazette) 30 nov. Fikk ikke TR før 6 januar, og er i min første ordentlige pp nå.

Skrevet

24 år jeg også, og i 1pp. Ikke hatt SA eller MA jeg heller. Aner ikke sykluser pga p-pilleslutt, tar ikke EL-tester, så tar alt som det kommer foreløpig. Lykke til dere :)

Skrevet

Eg er 24 år, har ein gut på vel året og er i 3pp med prøving på nr. 2. Hadde ikm i går, ingen teikn til tanta. Så eg kan jo håpe på at eg kan flytte ut herfrå snart. Ingen sa/ma

Skrevet

Jeg er snart 20... og du ser på nicket mitt... Ingen barn fra før. Hadde en SA like før jul... prøvd siden august/september...

Skrevet

Gamla på snart 32 her, prøver på nummer 2 og er nå inne i vår 4pp!

Skrevet

vi prøvde i to år så ble vi gravide, mistet i november ma/bligthed ovum i 12 uke. er nå prøver igjenn... tror jeg har eggløsning nå så jeg sitter å håper på at spiren skal komme.

Skrevet

Jeg er 31 år, har en datter på 17 måneder. Er prøver på barn nummer 2 - er i min 9pp - aldri hatt SA el MA.

Skrevet

Er i 2pp, med gullklump nr 4.

Er 31 år, og vet at dette blir vår siste;0)

Skrevet

Jeg er 35 år. Er i 2. pp nå etter siste abort (MA) i oktober '06. Vi har vel prøvd å få barn i mange år. Ble første gang gravid for 10 år siden. Hadde da 2 tette aborter. Ble litt skremt av disse opplevelsene. Så gikk det mange år før jeg ble gravid igjen og har hatt 2 aborter nå det siste året. Har vært til utredning også. ...men vi gir ikke opp håpet om å få et lite nurk!

Skrevet

4 pp og 30 år, drar på åra ja! ingen barn fra før, eller SA/MA

Skrevet

Jeg er 32 år og har et barn på 15 mnd som ble til med ivf. Men har ikke gitt opp håpet om å bli gravid med naturmetoden, så er i 2.pp nå. :)

Skrevet

24 år, hatt en SA og sist en MA ( utskrapning tirsdag ), så vi prøver igjen! Må bare vente til kroppen er igang igjen :=) Så er vi klare for å prøve igjen.

Jeg krysser fingrene for oss alle sammen her inne og håper vi snart ses i en termin klubb!!

Kryss, kryss, kryss !!

Skrevet

er 34 år, prøver siden august -06, en sa i november, er nå i 2pp. Ingen barn fra før.

Skrevet

er 29 år, prøver på nr 2 og er i vår 8. pp nå...

Skrevet

alt for lenge!!

snart 2 år.....

Skrevet

27 år og inne i 4.pp nå. Vi prøver på en lillesøster eller lillebror til våre to vi har fra før.

Skrevet

26 år, og prøver på vårt andre barn nå... er i tredje offisielle pp nå, men har ikke brukt prevensjon på snart ett år. Har en sønn på to og et halvt år fra før. Ingen ma men to sa tidligere...

Skrevet

29 aar, 1pp etter p-pilleslutt.

IKM 26. januar om alt stemmer

Ingen SA/MA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...