Gå til innhold

Sette i gang fødsel......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag fødeklar og begynner å bli litt lei. Samboern og jeg prøvde oss på en omgang sex for å få litt forgang i sakene. Er en stund siden sist. Flere som har prøvd? Hvor lenge har det gått før kynnerene har kommet? Merker foreløpig ingenting. Må si jeg er litt skuffa, for å ha sex nå er slitsomt (selv om det også er godt!!!!!!!) Men sex hjelper vel kun viss man er moden eller????

Må bare være.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er fødeklar jeg også, har 8dager igjen, har prøvd sex hver kveld i 3dager nå så jeg kan si for min del at det ikke hjelper.. må nok være moden for at noe skal hjelpe ja...

men hvorfor være anonym? de fleste som er fødeklar er nesten villig til å prøve det meste for å se om det blir noe fortgang..

men uannsett... lykke til :-)

Skrevet

Har hatt sex 2 gang de siste dagan, men ingen action her. Spurte JM om ikke det bare virka hvis man VAR moden, men ho mente at det kunne være med på å modne...Så er spørsmålet da, kor mye virkning det har for hver enkelt, og kor mye som skal til...?

Æ for min del får ikke kynnere etter sex en gang...

Skrevet

Hva med denne oppskriften fra riksen? Det står ganske godt beskrevet hva og hvordan man skal gjøre det, for å få best mulig effekt. Jeg har hatt "vanlig" sex og fått en del kynnere etterpå, så imorgen har jeg og sambo date=) Litt musikk og levende lys og så gyver vi løs på denne oppskriften

`*krysser fingrene*

Skrevet

Hva slags oppskrift er det?

Skrevet

Rikshospitalets sexoppskrift for å sette igang en fødsel.

Dette virker ikke alltid, men gir den beste måten å starte fødselen på en naturlig måte.

Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen.

Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene.

Nå han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i ca 5 min., og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 min så livmorhalsen blir badet i sæd. Det er også viktig å stimulere brystvortene med hendene eller tungen, dette kan gi virkning også uten samleie. Ca 20 min med stimulering avbrutt av andre former for kjærtegn passer de fleste kvinner.

Etterpå: slapp av og døs gjerne litt. Selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormusklene, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere.

Skrevet

Hei har termin imorgen og prøvd sex et par ganger jeg også uten særlig effekt. Prøvd rikshospitalets oppskrift også men ikke virket enda. Jordmora mi sier at man må være moden(jeg skulle vist være det)

Skrevet

Er i uke 39 og har prøvd sex - rikshospitalets oppskrift - diverse kvelder nå uten at noe skjer.Fryktelig slitsomt :-) Har også forsøkt rikshospitaltes fødepizza, husvask, turgåing etc. Får masse kynnere, men det skjer dessverre ikke noe mer. Vi kan vel prøve å innbille oss at ulike ting virker, men tror dessverre at ting skjer når det skjer uten at vi kan påvirke så veldig mye... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...