Gå til innhold

Andre med barn (8mnd) som er våken hele dagen(nesten)?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri sovet mye på dagen. Min første sov timesvis på dagen, så er nok godt vant der.....

Sover ca 11 timer i strekk natt, så det er jo bra. Men på dagen sjelden mer enn 2*ganger 20 min. For en mnd siden var det gjerne 1 time og mer...

Hva skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkuratt som om jeg skulle skrevet selv. Veslejenta mi sover nesten ikke på dagen hun heller, hun sover fra kl 7 og 12-13 timer i strekk da så jeg regner med at dette er noe som passer henne. Om hun skulle sove 1 time på dagen så må jeg sjekke henne flere ganger for jeg tror at noe er galt pga at jeg ikke er vant med det.

Eldstemann her sov også mye mere på dagen.

Skrevet

Hehe, slik er jenta mi oxo.Hun sover 12 timer på natten,mens på dagen har hun kanskje 2 x 20-30 minutter.Sover hun mere enn det blir jeg nesten bekymret.hehe. men jeg er veldig glad hun sover godt om natten så får hun bare være våken på dagen..Helt greit:)

Skrevet

jada! her har han nesten aldri sovet mer enn 30min på dagen.. sida han ble født..

Var en liten periode 4-6mndr alder han sov en hel time på dagtid!

Nå sover han 20minutter! sovner i bil eller i vogna da...

sover 15timer om natta da legger tidlig og står opp seint.. men han er oppe 3-4ganger og må puppes i søvn eller noe sånt...

min er 7,5mndr nå

Skrevet

Min lille på 11 uker sover nesten ikke på dagtid heller, kum hvis vi triller eller kjører bil. Sover 9 timer i strekk på natta.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...