Anno Nym Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har forstått det slik: 92, 98 og 104 står for cm. Altså 98 er fra 92-98 cm? Vet at 92 står for 2 år, 98 for 3 og 104 for 4, men dette er jo bare veiledning. Vet det er store forskjeller på klesmerkene men jeg blir sprø snart!! Har ei svigermor som kjøper dyre merkeklær, og nekter å kjøpe for stort. Får klær som er akkurat passelige. Hun går for aldersveiledningen. Men jeg har ei lang tynn jente...blir 3 i februar og er 100 cm. Er litt lengre i overkroppen enn beina, jeg føler derfor at hvis jeg nå skal kjøpe klær hun skal ha en liten stund må jeg kjøpe 110 i gensere, og 104 i bukser. Tenker jeg rett?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Veldig enig med deg! Hadde egentlig vært til pass for svigermora di at noe hun kjøpte til dattra di allerede er for lite når jenta di får det. Eller ?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Si at hun er lang og at hun trenger 104/110. Det er jo umulig å kjøpe klær etter alder, alle unger er jo forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå